Matjaž Vodopivec, Generalni direktor Soko Štarka
U VAZDUHU · promo

Povodom 45. godina postojanja Smokija, predstavnici medija su obišli najsavremenije postrojenje za proizvodnju ove najprodavanije grickalice u regionu, koja je prema „Valikon“ istraživanju već godinama u top 10 najprepoznatljivijih brendova jugoistočne Evrope.

Svi prisutni bili su u prilici da iz prve ruke saznaju kako se od prirodnih sirovina, kao što su kukuruzni griz i sveže pečeni kikiriki, bez bilo kakvih aditiva, pravi Smoki flips, koji je postao generičko ime za ovu vrstu grickalica. Zahvaljujući investicijama od preko dva miliona evra, linija Smokija je inovirana i danas predstavlja poseban pogon, kao deo razvojne strategije Štarkovog poslovanja na kojoj se bazira njegov višedecenijski uspeh.

„Posebno smo ponosni na činjenicu da u strukturi prodaje i dalje, kao jedan od stubova poslovanja kompanije Soko Štark, dominira Smoki sa gotovo 30 odsto učešća, i stabilnim godišnjim rastom. Naš uspeh i 45 godina postojanja Smokija mi i dalje konstantno nadograđujemo pružanjem novog doživljaja kroz staro, dobro utvrđeno iskustvo u konzumiranju naših proizvoda. Tako je, u proteklih pet godina, portfolio Smokija značajno proširen u cilju podmlađivanja brenda. Stvorili smo Smoki Smokić namenjen deci, dok je za mlađu mušku populaciju kreiran Smoki Mega Hrsker sa intenzivnim ukusom, i tu nije kraj našim inovacijama„, izavio je Matjaž Vodopivec, genaralni direktor Soko Štarka, Atlantic Grupe.

Smoki je prvi proizvedeni flips u jugoistočnoj Evropi, nastao davne 1972.godine. Jedinstven spoj ukusa, ujedno hrskav i topiv, jednako je omiljen svim generacijama.

Soko Štark brendovi imaju višedecenijsko trajanje i karakterističnu emotivnu vezu sa potrošačima, koja je osnov njihovog poverenja i najveći kapital koji se danas nadograđuje u okviru sistema Atlantic Grupe. Zahvaljujući investicijama od preko 20 miliona evra u automatizaciju pakovanja i modernizaciju proizvodnje u poslednjih deset godina, povećao se kapacitet i obezbedio najviši stepen zaštite zdravstvene ispravnosti proizvoda. Ali opravdanost investicija potvrđuje se i rekordnim poslovnim rezultatia. Tokom 2016. godine ostvaren je istorijski maksimum u prodaji – preko 28.000 tona proizvoda, i prihod od preko 90 miliona evra.

Hvala vam što ste deo Smoki porodice punih 45 godina!

IMG_7551 Proglašen pobednik „Nectar Kids 100%“ nagradnog konkursa klupa Jedini pravi… guru dobre zabave Woman shopping online Onlajn kupovina – jednostavnija, pametnija, bezbednija Leo Burnett i Strauss Adriatic Kako se budila Srbija poslednjih nedelja? · · · · ·