Špaklica
PULS GRADA · gastro

Ovaj sladoled u vidu ledenih rolnica, novo je i nesvakidašnje osveženje za sve ljubitelje inovativnih slatkiša, gastro entuzijaste, radoznale po prirodi, i sve one koji žele nešto posebno u ovim letnjim danima. Princip pripreme je interesantan i sigurno se sa njim još niste susreli, ukoliko niste bili u prilici da posetite Tajland, sa koga ova poslastica i stiže pravo u naš grad. Na tome možemo zahvaliti Drašku Popoviću i Gojku Ćupini, kreatorima „Špaklice“, a ujedno nam Draško priča više o ideji, načinu pripreme i mnogobrojnim fenomenalnim kombinacijama ukusa, koje nikako ne smete propustiti da isprobate.

Svi oni koji su posetili manifestaciju Beogradski Noćni Market, za sada održanu na Bajlonijevoj i Kalenić pijaci, bili su u prilici da primete štand „Špaklica“, a oni strpljivi koji su čekali u dugom redu, uspeli su i da probaju ovaj šarmantni desert. Reč je o specifičnom, do sada kod nas neviđenom sladoledu, koji za osnovu ima tajnu smesu. Ona je toliko tajna da ni sami kreatori ne znaju ceo recept, jer jedan dan Gojko spremi deo, a drugi dan Draško, da bi ih na kraju spojili. Smesa je niskokalorična, a sve što ide u nju izbor je vaše mašte i kreativnosti, jer u ponudi je mnogo toga primamljivog, od raznih čokoladica, keksova i preliva, do velikog izbora svežeg voća.

Dozvolimo Drašku da nam otkrije još detalja.

Kako ste došli na ideju da priuštite Beograđanima ovaj neobičan tajlandski sladoled?

Osnovna ideja je bila da se ponudi nešto novo i originalno, različito od svega do sada u Srbiji!

Recept je tajna, ali otkrijte nam ipak bar nešto po čemu se on razlikuje od standardnog sladoleda.

Razlikuje de po načinu pripreme, samom performansu i po tome što se sprema ispred vaših očiju od isključivo svežih sastojaka.

Špaklica je važna alatka u pravljenju ove đakonije; objasnite kako.

Špaklica je glavni alat u pripremi ovog sladoleda. Špaklicom se razmazuje sladoledna smesa po hladnoj plotni koja automatski ledi.

Par reči o ukusima i kombinacijama koje “Špaklica” nudi.

U “Špaklicinoj” ponudi se nalaze: Nutela-plazma-višnja, mojito, “Špaklica poljubac” od pomorandže, Mars, Snickers, Oreo, jagoda i ostale vrste svežeg voća.

Ko je radio logo i vizuelni identitet, i koja je glavna ideja/poruka koja stoji iza samog dizajna?

Glavni “krivac” za vizuelni identitet je gospodin Miloš Končar, vlasnik agencije Tree i urednik magazina Imaginarijum. Još jednom mu se zahvaljujemo ovom prilikom! Glavna ideja je da ponudimo skandinavski izgled, koji najbolje prezentuje čistoću sladoleda.

Osim na Adi i manifestaciji Noćnih marketa, da li se još negde mogu naći vaši sladoledi?

Trenutno ne, ali u planu je pozicioniranje u centru grada, dalje ne bih otkrivao…

Preporučite mi nekoliko kombinacia koje obavezno moram da probam sledeći put kad dođem kod vas.

Mojito, limuncello kao novi ukus prilagođen visokim temperaturama, i naravno Nutela-plazma!

hrana Šta se jelo koje godine Foto izvor: Pexels Šta sve možete dodati u pivo i dobiti još bolji ukus cover Supa od kamenja: Jul mesec zaslužuje naročitu gastronomiju Bastino4 Baštino: Idealni restoran za letnje dane · · · ·