zdravlje
PULS GRADA · zdravlje

Pojedinih novogodišnjih odluka se sigurno pridržavate, druge su i ove godine ostavljene za sledeću. A ako se te ostavljene odluke tiču vašeg zdravlja, možda bi trebalo da radite ono što ste sebi obećali. Nema veze što je januar daleko iza nas, i što se sprema proleće, nikada nije kasno za novi početak!

Ako odlažete početak vežbanja ili raniji odlazak u krevet jer niste navikli na to, ne možete ni očekivati da ćete se osećati bolje. Poprilično znamo da budemo lenji kada je u pitanju sticanje dobrih (zdravih) navika, posebno ako one iziskuju promenu rutine i malo napora.

Benefiti sna su opštepoznati, svi se osećamo loše ako smo loše ili malo spavali. Možda nije lako steći naviku odlaska ranije u krevet, ali i telo i duša će vam ujutro biti zahvalni na ovom potezu.

S obzirom na to da živimo u svetu koji je orijentisan na sticanje novca i rad koji počinje u 9 ujutru a završava se, pa veoma kasno u toku istog dana, teško je naći vremena za kuvanje i zdravu ishranu. A ako ste krenuli sa treninzima, samo vežbanje neće biti dovoljno za skidanje kilograma, treba se i pravilno hraniti. Izbegavajte brzu hranu i pekare, sada postoji dovoljno restorana domaće kuhinje sa pristupačnim cenama, a takođe, probajte uveče da kuvate hranu koju ćete sutra jesti. A vikendom obavezno kuvajte. I nikako ne preskačite unos voća i povrća na dnevnom nivou. Prava hrana zaista može uticati na to da se čovek oseća bolje.

Naravno da treba da imate profile na društvenim mrežama, ali umesto da trošite svoje vreme gledajući šta drugi kače i poredeći se s tim uglavnom „našminkanim“ stvarima, okrenite se knjigama ili filmovima. Zaista ćete se osećati bolje ako vam različiti postovi koji vas ni ne interesuju ne budu stalno pred očima.

Koliko god dan da vam je težak ili stresan, pokušajte da pronađete nešto smešno u toku dana. I sami znate da je smeh zdrav. Takođe, svaki slobodan dan iskoristite tako što ćete otići na kraći put, negde van grada. Boravak u prirodi i na novom mestu itekako ume čoveku da „napuni baterije“.

Stres jeste sastavni deo dana, ali svojim aktivnostima možete da umanjite količinu stresa. Ne zaboravite, s razlogom ste sebi obećali da ćete nešto početi ili promeniti u 2017. godini. Držite se svojih odluka, sve one mogu doprineti tome da se već sutra osećate bolje.

samoća Možda treba više vremena da provodite sami stres Efektni trikovi koji eliminišu stres zdravlje Stvari koje svakodnevno utiču na mentalno zdravlje težina Jutarnje navike koje mogu da budu uzrok što i dalje ne skidate kilograme · ·