Adidas reklama koja je zapalila javnost
PULS GRADA · aktuelno

Ako je i loša reklama, reklama, onda razumemo zašto je ovakav postupak odabran od strane brenda adidas da se promoviše bilo šta što oni proizvode. Možda im je dosta lepih, i glatkih nogu, cevanica, butina, na kraju gde to piše da se manekenka mora obrijati, kad postoji Photoshop, pa sve što ne valja odmah se u ovom programu može srediti…

Iako su se društvene mreže i blogovi ovog vikenda zapalili od komentarisanja jedne švedske manekenke i njenih dlakavih nogu i područja ispod pazuha, biće da je kompanija adidas upravo ovakve reakcije i imala na umu. Ne treba zaboraviti da se veliki brendovi uvek koriste dobrim trikovima da nam uz proizvod uvale i ponešto od novih trendi filozofija i uverenja.

Ove nove patike, po imenu Superstar, napravljene su da citiramo proizvođača „Kako bi redefinisale lepotu“ a ako to nije sinonim sa dlakavom ženom u svetu koji ne dopušta ništa što liči na dlaku, i to ne kod žena, već ni kod muškaraca, onda priznajemo: Ništa nismo razumeli!

Švedska umetnica koja se nalazi na ovim fotografijama, Arvida Byström, namerno je pozirala u krajnje ženstvenim krpicama ali i dlakavih nogu i ruku, jer je i sama pripadnica pokreta „neobrijanih“ koji na ovaj način nastoji da pokaže da žene imaju pravo izbora, da ne moraju da robuju estetskim stereotipima koji pred njih postavljaju ljudi jednako surovi kao i komentatori ovih fotografija. Mnoge uvrede su šokirale Arvidu Byström, ali ona se nije dala uplašiti!

Adidas reklama koja je zapalila javnostOtvori galeriju
IDEA Organic Beograd dobija tri IDEA Organic prodavnice Trendwatching Vodeći marktinški eksperti gosti na Direct Media Akademiji Vreme za sebe Odvojite „Vreme za sebe“ Rosa škola roditeljstva Rosa voda i Ministarstvo zdravlja otvaraju još 10 škola roditeljstva · · · · ·