PLU_2_cover
PULS GRADA · shopping

Poslednjih godina domaća dizajnerska scena postaje sve vidljivija. Instagram i Fejsbuk su tome doprineli, ali i pojavljivanje specifičnih platformi koje ih promovišu. Tradicionalne radnje lagano zamenjuju originalni koncept-storovi, nastaju platforme koje objedinjuju žensko preduzetništvo i umetnost, a onlajn kupovina sve više uzima maha. City Magazine vam u tri nastavka predstavlja jedan novi koncept-store, jednu zanimljivu platformu i jedan online-shop, i tri dame koje stoje iza ovih projekata.

Foto: Fab living by Una

Predstavljamo (II deo) 

PEOPLE LIKE US COMMUNITY

SANDRA DRAGANOV, osnivač

People like us community je potpuno nova platforma u Beogradu i Srbiji, napravljena pre svega iz velike ljubavi. Ljubav koja inspiriše Gentlewomen da kreiraju i veruju u proces svog stvaranja. Njihova deviza We bring together what belongs together sve govori – spajanje i promocija novih brendova koji su kompatibilni po senzibilitetu, kvalitetu i jedinstvenom stilu kroz imidž današnje Gentlewoman koja je emotivno zrela, puna ljubavi, koja stvara, konstantno se razvija, hrabra je i svoja. Spremna za svaku priliku.

„Inspiracija za postavljanje ovakve platforme upravo su bile te Gentlewomen o kojima pričam. Inspirisale su me na način na koji stvaraju, rade i veruju u svoju viziju i ne prave kompromise. Sve je krenulo od umetnica okupljenih oko New brands: Bleyzer, Maridruna, Shash Couture, Kiara de Zen, M-ishka i Softness. Mi smo se prepoznale. I krenule da sarađujemo. Sve su to uspešne mlade umetnice i preduzetnice“, objašnjava Sandra Draganov, osnivač People like us community.

People Like Us community je platforma koja gradi autentičan stil. Taj stil koristi kao alat za promociju novih brandova u Beogradu i inostranstvu. Koncept- storovi i online-shop-ovi su njihovi partneri, mesta gde prozivodi mogu da se vide i kupe.

Ciljna grupa su ljudi koji prepoznaju stil i pravac koji dizajneri okupljeni oko platforme grade. Ciljna grupa su i online-shop-ovi i koncept-storovi širom sveta. Njihova vizija je da lokalni brendovi mogu postati globalni na održiv način.

„Ako si dobar u današnje vreme, možeš da se dokažeš. Već smo uspostavile saradnju i sa sličnim platformama po Evropi. Sa smarluxery.es iz Madrida radimo cross kolabraciju. Od 17. novembra kreće People Like US Pop Up store u Ljubljani. Sarađujemo sa Fashionnoiz platformom iz Atine. Brandovi su bili letos u storovima na Mikonosu, Atini, Hrvatskoj. Saradnja i povezivanje konstantno se dešavaju, prepoznajemo se i gradimo vrlo lepe, utemeljene poslovne odnose.“

Ova platforma je otvorena za sve nove brendove, kako lokalne tako i inostrane. Potrebno je da imaju viziju, kvalitetan i autentičan proizvod i otvorenost za saradnju i rast.

„Naše proizvode u Beogradu ljudi mogu da vide u našem Creative Hub odakle sve počinje. Tu nam je prozvodnja, foto-studio, show-room i naša energija koja pokreće sve. Uvek se lepo provedemo i zajedno inspirišemo s devojkama koje dođu da vide i pazare naš pravac i stil. Pored toga, tu je FAB living by Una i Jevremova 25, predivni koncept-storovi koji pričaju svoju priču i mi smo deo nje“, zaključuje Sandra Draganov.

grom i kakao 4cover Tri platforme za dizajniranu svakodnevicu (I deo): Online shop GROM & KAKAO C20914_FW17_Gigi_Women_s_Campaign_Q3_Aug_KV_05_low-1_cover Reebok Club C 85 Melted metal: Gigi Hadid je deo #PerfectNever priče, čekamo i vas lindex srbija Lindex PINK kolekcija Lisca Delta City Otvorena nova Lisca radnja u Delta Cityju · · ·