Naslovnica Playboy-a
PULS GRADA · aktuelno

Slavni magazin je rešio da stavi tačku na nedavno donetu odluku prema kojoj na njegovoj naslovnici neće biti golih lepotica. Playboy vraća golotinju! Sin osnivača magazina Hugha Hefnera, Cooper Hefner priznao je da niko ne kupuje Playboy da bi u njemu čitao tekstove, i da je i pored sjajnih članaka koje tamo možete pronaći, osnovna pobuda i prvi instinkt ipak onaj koji reaguje na lepo i obnaženo žensko telo.

Nakon što je pre godinu dana doneta odluka da se sa naslovnica Playboy-a uklone „stare navike“ te da gole lepotice mogu da krase unutrašnjost ali ne i korice magazina, stvari su ponovo morale da se promene. Ne bismo da ulazimo u to, da li je sa odlukom koja je bila pravi atak na suštinu magazina, koji od svog osnivanja 1953. nije menjao koncepciju „gole“ naslovnice, prodaja nezapamćeno opala. Tek, Playboy se kao posrnuli sin, vraća korenima koje je kao dobre temelje postavio Hugh Hefner. Njegova ideja je bila da će zgodna gola žena uvek prodati magazin, i čini se da je ta logika, konačno shvaćena i od strane njegovog sina, koji je preuzeo očev biznis, a onda rešio da sve radi po svome. Sva sreća, ta je ideja trajala svega godinu dana, pa sa oduševljenjem možemo reći da veća šteta i nije napravljena.

Golotinja se u Playboy vraća zajedno sa sloganom Golo(tinja) je normalna, a devojka koja će biti zapamćena kao prva posle jednogodišnje suše je fotografisana tako da joj se vide gole grudi. Odmah da kažemo da im je slogan blesav, i da mu nedostaje još samo gratis vic u uglu, nešto poput: „da je sramota biti go, ljudi bi se rađali obučeni“. Jasno nam je da su se pokajali i da im je sad glupo (ko zna kakva im je tek prodaja od kako devojke nose rolke), ali, ako uzmete u obzir da Hefner mlađi, koji je sada glavni i odgovorni u Playboy-u, ima zelenih 25 godina, jasno nam je odakle ove dečje bolesti u magazinu za ozbiljne muškarce.

Cooper Hefner, ističe da mu je želja da privuče više oglašivača, a mi možemo da dodamo da je pažljivom čitaocu ta odluka bila jasna još onog trenutka kada je preimenovao slogan „zabava za muškarce“ u „zabava za sve“. Trebalo bi da sledeći put za mišljenje pita oca, još uvek je on samo dete, a deca veruju da je sve moguće!

Slika preuzeta (woman standing in the middle of the park) MM fajl: Strah od promaje kao strah od promene rio Olimpijske igre u Riju, šest meseci kasnije Glavni_takmicarski_ziri Predstavljamo žiri Glavnog takmičarskog programa 45. FEST-a knjige Šta pokloniti za Dan zaljubljenih knjigoljupcima? · ·