UGG AW2018
PULS GRADA · moda

UGG otkriva svoju četvrtu globalnu kampanju za sezonu jesen/zima 2018. sa ekipom pravih predstavnika Kalifornije, uključujući glumicu Sašu Lejn. Popularni brend nastavlja da proslavlja svoju jedinstvenost i visoku pozicioniranost birajući zaštitna lica koja naglašavaju raznolikost i duh kompanije UGG.

UGG Collective se sastoji od kalifornijskih fotografa, muzičara, glumaca, umetnika, surfera i skejtera. Baš kao i UGG, oni su provokativni, napredni, slobodnog duha, senzualni, optimistični i topli,” navodi Andrea O’Donel, predsednik, Fashion & Lifestyle Brands. On je naglasio da ovaj brend svake sezone bira novu grupu jedinstvenih individualaca koji će predstavljati brend, a kroz njihove priče, brend će ispričati sopstvene.

Ekipa je sačinjena od šest kreativaca, a UGG brend nastavlja da slavi svoju jedinstvenu kulturu u kampanji jesen/zima 2018. UGG Collective kroz značajna kalifornijska mesta. Za svoju novu kampanju, UGG i ekipa su putovali širom države, tražeći lokacije na Menhetn Biču, Tahou i Holivud Hilsu – mestima koja savršeno reprezentuju kulturu kako brenda, tako i čitave Kalifornije.

Kampanju brenda su snimili fotograf Frederik Ojerbah i videograf Aleksandar Ingam Bruk, dok su producenti bili 3 Star Production pod kreativnom palicom Džesike Vels.

hbz-bella-hadid-0925o-splash-index-1537909301 Modni stil Bele Hadid: Najbolje od najbolje page-cover Izuzetni u svakom smislu collage Najbolji kaputi za jesenju sezonu cover www.theidleman.com Kratka istorija smokinga · · · ·