DSC_0229_cover
U VAZDUHU · intervju

„Trend u industriji nameštaja radi po istom principu, kao i trend u bilo kojoj drugoj industriji – uvek ga diktira onaj ko ga kupuje. Asortiman kompanije MatisGroup je u skladu sa evropskim i svetskim trendovima u ovoj industriji i svakodnevno se trudimo da ih prilagodimo domaćem tržištu“, kaže Vesna Kodžopeljić.

Recite nam nešto više o kompaniji Matis, kad je osnovana, čime se bavi, šta čini proizvodni asortiman?

MatisGroup je kompanija iz Ivanjice, osnovana 2003 godine, i jedina je na Balkanu koja pod svojim okriljem ima fabrike za proizvodnju pločastog nameštaja, tapaciranog nameštaja (Matis Mebl), nameštaja od punog drveta (Matis Wood) kao i proizvodnju dušeka i jastuka (Matis San). Zapošljava 1.050 radnika, a svoju robu plasira na domaćem i inostranom tržištu. Trenutni potencijal kompanije je 18 fabričikih linija u oblasti proizvodnje, trideset salona nameštaja u Srbiji i četiri salona u zemljama EU.

Zastupnik ste prestižne marke italijanskog nameštaja Natuzzi. Kako je došlo do te saradnje?

Natuzzi je jedna od najvećih italijanskih kuća nameštaja, sa 12 komercijalnih predstavništva i preko 1.200 prodajnih tačaka širom sveta. Etika i socijalna odgovornost, inovacija, industrijsko poznavanje i integrisan menadžment njihovog lanca vrednosti, predstavljaju snažne tačke koje Natuzzi Grupu čine liderom tržišta i najprepoznatljivijim brendom nameštaja u svetu među kupcima luksuzne robe. Uzevši u obzir sve prethodno navedeno, izbor kompanije MatisGroup kao njihovog predstavnika na srpskom tržištu nimalo nije slučajan, ukratko saradnju ove dve kompanije najbolje objašnjava latinska poslovica – similis simili gaudet (sličan se sličnom raduje).

Bliži se sajam nameštaja u Beogradu, da li planirate učešće na njemu i sa kojim proizvodima ćete se predstaviti?

Učešće kompanije na međunarodnom beogradskom sajmu je za nas neka vrsta tradicije, koju nećemo ni ove godine prekidati. Obzirom na to da smo višestruki dobitnici nagrada iz različitih kategorija kao i najprestižnije nagrade Zlatni Ključ, izbor asortimana kojim ćemo se ove godine predstaviti neće odstupati od već postavljenih visokih kriterijuma.

Kada je reč o uređivanju enterijera, šta su dominantni trendovi i kako biste preporučili njihovo praćenje s obzirom na to da se takvi komadi ne kupuju baš često?

Trend u industriji nameštaja radi po istom principu, kao i trend u bilo kojoj drugoj industriji – uvek ga diktira onaj ko ga kupuje. Naš asortiman je u skladu, kako sa evropskim, tako i sa svetskim trendovima u ovoj industriji i svakodnevno se trudimo da ih prilagodimo domaćem tržištu, tačnije potrebama naših kupaca jer tehnološki sistem kompanije je projektovan da isprati i najsloženije zahteve tržišta.

Koje su prednosti vaše kompanije u odnosu na konkurenciju?

Snaga kompanije, njena pozicija na tržištu i trajanje – su samo neke od prednosti. Takođe – naš slogan Oseti razliku, koji je potvrđen od velikog broja zadovoljnih kupaca, mislim da je pravi odgovor na vaše pitanje.

D7K_4696 as Smart Object-1 copy_1_cover Bogdan Cvetković (Parkour Srbija): Sloboda kretanja Naslovna fotografija za sajt_cover Milan Ćuk: Mozaici iz drugog univerzuma milica mihailoviccover1 Milica Mihailović, Standup.rs: Humor na ivici noža Branka Kovačević Branka Kovačević „Kako postati ikona stila? Beograđanke znaju“: Žene koje su lepe i u teškim vremenima ·