Biznis klasa
U VAZDUHU · urban flash

Kada sam jednom prilikom razgovarala sa rođakom, koja zbog prirode svog posla, ali i ličnih interesovanja dosta putuje, rekla mi je pametnu stvar: „Žena koja stvarno drži do sebe, a prešla je tridesetu godinu, trebalo bi da makar povremeno putuje biznis klasom!“

Iako je u to vreme nisam sasvim razumela, sada sa velikim zadovoljstvom mogu da primetim da je moja rođaka bila u pravu! Dugo sam o ovome razmišljala, i nakon što sam do Ujedinjenih Arapskih Emirata letela biznis klasom, evo šta imam da vam poručim…

1. Biznis klasa Fly Dubai je pravi ugođaj za ženu. Ne bih želela da budem rodno nekorektna, ali budući da govorim iz nedavnog, ličnog iskustva, mogu da primetim da nema velike razlike između toga da odaberete dobrog frizera, lekara ili kvalitetnu aviokompaniju. Ima onih koji su pred put anksiozni, kojima je glava u oblacima i pre poletanja, ima i nas zaboravnih, ali i onih koji vole da lete, i kojoj god grupi da pripadate Fly Dubai Business klasa je tako zamišljena da vas lako lišava vaših nelagoda. Činjenica da nećete čekati u redu, i tako izbeći dodatnu putnu nervozu, da ćete imati dovoljno vremena da eventualno još nešto kupite ili proverite dok ste udobno smešteni u lepo nameštenim Business Lounge prostorijama, sa sjajnim wi-fi pristupom. Kvalitetna štampa, dnevna i magazinskog tipa olakšaće vam čekanje, ili odmaranje pred put.

2. Žene često brinu o svom izgledu, načinu ishrane i slično, a upravo zahvaljujući onome što vas od hrane očekuje u Bussines Lounge delu, možete da se opustite i ne menjate svoj režim ishrane ili životne navike čak ni onda kada idete na put ili tokom samog leta.

3. Pravo prvenstva prilikom ulaska u avion je posebno prijatno iskustvo. Ljudi vas neće gurati ili požurivati dok pokušavate da smestite svoj kofer u gornju pregradu za ručni prtljag. Imaćete dovoljno prostora za noge, ali ono što mnogo više prija od svega je ljubazno osoblje koje će vas svako malo obilaziti tokom leta i proveravati da li vam je nešto potrebno.

4. Možemo da pričamo o tome kako savremena žena voli nezavisnost, kako veruje i obično sve može sama, ali baš zato je potrebno da makar jednom godišnje sebe opustite i razmazite do te mere da se osećate kao kraljica. Uživajte u toplim mirišljavim peškirima, plavom ćebencetu od najmekšeg somota, Smoked BBQ mix-u ili svežim maslinama koje će vam skratiti putovanje posebno ako ih kombinujete sa nekim dobrim vinom, viskijem ili šampanjcem. Za dobar ugođaj, osećaj doma ne treba zaboraviti ni na odličnu ponudu filmskih, televizijskih i muzičkih sadržaja, tako da sve filmske hitove koje ste eventualno zaboravili da pogledate u bioskopu sada možete da pogledate dok putujete.

5. Suština je u tome da, što bi rekli veliki umovi prošlosti, uživate u samom putovanju, da osetite uzbuđenje ne zato što vam je preostalo još dva sata do vaše željene destinacije, već zato što ćete za ta dva sata moći da, prema slobodnoj proceni, pogledate sjajan film, pročitate par redova, popijete najbolji espreso koji se služi u avio svetu ili jednostavno posmatrate te oblake, i dopustite sebi da ne mislite baš ni o čemu

6. Kada putujem, ja najviše volim da kombinujem aperitiv sa muzikom, i večeru ili ručak sa filmom, ali zahvaljujući ovoj gotovo bezgraničnoj ponudi Fly Dubai-a vi možete da uživate u sopstvenoj kombinaciji, a čak možete i da kupujete. Što se obroka tiče, budite slobodni da konsultujete ljubazno osoblje oko toga šta je ono što bi najviše odgovaralo vašim željama i navikama u ishrani, a što se nalazi u meniju.

7. Zato, kada vas sledeći put neko pita šta je ono što želite da vam poklone za rođendan, nema razloga da budete skromne ili tvrdite da ne znate… svaka žena želi da makar jednom godišnje bude princeza, da bude glavna zvezda svog filma i života. Za to vam nije potrebno mnogo, samo jedna karta i to sasvim posebna…

BeFunky-CollageGLGL-1000x499 Šta vaše cipele govore o vama? Kad su vam roditelji kul Naši roditelji su ponekad mnogo više kul nego što ćemo mi ikada biti pinocchio-970x545GLGL 5 fraza koje koriste oni koji lažu Nepristojne reklame Najgore od oglašavanja u 20. veku: Politički nekorektne reklame · · · · · · ·