karllagerfeld030518-0
U VAZDUHU · trend

Kao kreativni direktor modnih kuća Šanel i Fendi, kao i brenda koji ponosno nosi njegovo ime, Karl Lagerfild je čovek koji diktira trendove današnjice. Ovih dana, Lagerfild lansira novu liniju kozmetičkih proizvoda koja će osvojiti naše ormariće. Ovaj put reč je o saradnji sa australijskom kompanijom ModelCo.

Ova ograničena kozmetička serija nudi 50 novih proizvoda za lice, oči i usta, kao i set četkica i preslatku ručnu torbicu na kojoj je šljokičastim slovima ispisano „Karl“.

Cela kolekcija, počev od neodoljive palete senki za oči u obliku njegove mačke Šopet, preko tečnih karmina, do završnog sloja i balzama za usne, čiji su poklopci u obliku kreatorove siluete, vrvi od kiča i šarenila.

Pored toga, kolekcija sadrži i praktičan set kompaktnih hajlajtera, kao i tri hajlajtera u olovci, crnu maskaru, ajlajner i maskaru za obrve.

Cene su pristupačne i kreću se od 14 funti za balzame za usne do 48 funti za paletu senki za oči.

„Vodimo se potrebama naših kupaca, i uzbuđeni smo što im predstavljamo inovativnu liniju kozmetičkih proizvoda nastalu u saradnji Karla Lagerfilda i kompanije ModelCo“, ističe Pjer Paolo Rigi, izvršni direktor ove modne kuće. „Ova ograničena serija na pravi način odslikava viziju brenda Karl Lagerfild.“

„Teško ćete odoleti ovim ultra simpatičnim kozmetičkim proizvodima u liku Karla i Šapote. Saradnja Karla Lagerfilda, sinonima za šik, i najboljeg australijskog proizvođača šminke najobičniji stočić za make up pretvara u Instagram hit“, izjavila je Aleksija Ing, suosnivač sajta Cult Beauty, jedinog mesta gde ćete moći da poručite neki od ovih proizvoda. Kolekcija je rodno neutralna, sa dozom izopačenosti i oporog humora, a ništa manje i ne očekujemo od neprikosnovenog kralja mode.“

colorimodaestate2018-1523511027 8 neočekivanih kombinacija boja u koje smo se zaljubile page-cover-tetovaze Futurističke tetovaže inspirisane čipovima i matičnim pločama hbz-sbz-index-1523475292 Hit torbe ovog proleća jeans-1523025757 9 modela farmerki za sezonu proleće/leto 2018. · · ·