slika2
3. mar
U VAZDUHU · promo

Studentska organizacija „ESTIEM LG Beograd“ organizuje jedanaesti put zaredom projekat „Case Study Show 2017“.

U pitanju je manifestacija edukativno-takmičarskog karaktera koja pruža idealnu priliku svim mladim i ambicioznim studentima da zakorače u poslovni svet i da teorijsko znanje stečeno tokom studija primene u praksi. Studenti se takmiče u rešavanju studije slučaja, koja predstavlja realan poslovni problem kompanije učesnice, a najuspešnije takmičare očekuje program prakse, treninga ili organizacije specijalnog događaja u kompaniji za koju su rešavali studiju slučaja.

O značaju i potencijalu ovog projekta najbolje govori činjenica da projekat podržavaju neke od najboljih kompanija na našem tržištu kao što su: Delhaize Serbia, Mozzart Bet, Roche, Henkel, Vip mobile, Bosch, Opel Srbija, eFront, Philip Morris International, Quantox Technology i TeleSign.

Prvi dan projekta je rezervisan za svečano otvaranje i „Meet Up“ na kom se studenti mogu predstaviti kompanijama učesnicima u neformalnoj atmosferi i ostaviti svoj CV u online bazu koja će biti prosleđena svim partnerima projekta.

Zatim, 4. i 5. marta, u okviru „Case Academy“ se održavaju predavanja na „Fakultetu organizacionih nauka“ u okviru kojih će studenti koji nemaju dovoljno iskustva u rešavanju studije slučaja imati priliku da kroz četiri predavanja i radionicu nauče od stručnjaka iz ove oblasti nešto više o načinu na koji bi trebalo da pristupe rešavanju realnog poslovnog problema.

Nakon odslušanih predavanja studenti će imati priliku da stečeno znanje primene u okviru „Case Rooma“, koji se održava 9. i 10. marta i koji predstavlja takmičarski deo „Case Academy“. Studenti se takmiče u timovima od po tri člana i imaju četiri sata da reše zadati poslovni problem.

do
Fakultet organizacionih nauka, Jove Ilića 154 i Narodna banka Srbije, Nemanjina 17
ESTIEM LG Beograd

Paralelno sa Case Roomom se održava Business Case koji predstavlja glavni i ujedno i najveći deo Case Study Showa. Studenti se takmiče u timovima od po četiri člana i imaju pet dana da reše studiju slučaja, čije rešenje nakon toga prezentuju u prisustvu predstavnika kompanija, medija i ostalih studenata. Case Room i Business Case se održavaju na Fakultetu organizacionih nauka.

Poslednji dan projekta, 11. mart, će se održati u Narodnoj banci Srbije, i namenjen je za Speed Dating koji pruža priliku svim zainteresovanim studentima da se kroz formu kratkih intervjua, predstave vodećim kompanijama na domaćem tržištu. Nakon Speed Datinga sledi svečano zatvaranje projekta.

Projekat je otvoren za sve studente Beogradskog univerziteta.

Za ovogodišnji Case Study Show, svi zainteresovani studenti se mogu prijaviti u timu ili individualno, slanjem CV-a i popunjavanjem forme na zvaničnom sajtu organizacije. Prijave su otvorene do 17. februara.

Za više informacija možete posetiti zvaničan sajt ili poslati mail na uros.jeremic@estiem.org.

baner 1000x500 18. novembar 2016. Skockajte se za savršen party – mts NOĆ REKLAMOŽDERA “Skockajte se za savršen party!” Instagram konkurs 18. novembar 2016. Izložba „20 godina Noći Reklamoždera“ i početak Instagram konkursa “ Skockajte se za savršen party!“ 14900431_316481142059915_2711194343637169136_n 2. novembar 2016. Predstavljanje novog pametnog telefona „Honor 8″ uz premijeru filmskog hita „Doktor Strejndž“ Jack Daniel's 23. septembar 2016. Potraga za nagradnim Jack buretom: 150 godina Jack Daniel’s destilerije · · · · · ·