cover
23. dec
U VAZDUHU · grad

O digitalnim komunikacijama se u poslednje vreme zaista puno priča, i jedno je od najtraženijih zanimanja. Zvuči kao nešto veoma kreativno, zabavno i moderno. Međutim, da li stvarno znaš čime se bave ti digital ljudi? Ko stoji iza svega što vidimo i čitamo na Internetu, ko stvara taj zanimljiv sadržaj i kako mu/joj to polazi za rukom?

Ako te zanima odgovor na ova pitanja, ili imaš neka svoja koja želiš da ti pojasne digital eksperti, onda obavezno dođi u „Impact Hub“. Najznačajnija imena domaćeg digitala će ti približiti i pojasniti popularne pozicije kao što su social media manager, blogger, web designer, digital marketing manager i UI/UX designer. Predavači koji će ti preneti svoja iskustva i opisati svoj profesionalni put i razvoj su:

Nemanja Đurić, Social Media Manager u kompaniji „Coca-Cola“
Una Ratković, rukovodilac odeljenja za komunikaciju kroz eksterne digitalne kanale u kompaniji „Telekom Srbija“
Branislava Antović, vlasnica website-a „Brana Divine’s World“
Bojan Đuričić, Digital Experience Designer u agenciji „Vibe Network“
Nenad Ivanović, UI/UX Designer u švedskoj kompaniji „Verisec“

U nastavku predstavljamo kratke biografije svakog od njih, kako bi se bolje upoznao/la sa onim čime se bave i mogao/la da razmisliš o pitanjima koja želiš da im postaviš u petak.

Impact Hub, Makedonska 21
Budućnost #za5
Događaj na Facebooku

Nemanja Đurić je naš prvi predavač i dolazi iz kompanije Coca-Cola. Već tri godine je zadužen za prisustvo Coca-Cole na društvenim medijima u Srbiji, i zato njegova funkcija nosi naziv social media menadžer. Od 2001. godine se bavi digitalnim marketingom i pravi je ekspert u ovoj oblasti. Osnovne studije završio je na Filozofskom fakultetu u Beogradu, a zatim postao master komunikologije. Veliki je ljubitelj Snapchata, pa ako te zanima ova društvena mreža, Nemanja je pravi sagovornik. Iskoristi priliku da saznaš od njega sve što želiš o potezima Coca-Cole, Fante ili Schweppesa na društvenim mrežama.

Sledeći predavač je Una Ratković, rukovodilac odeljenja za komunikaciju kroz eksterne digitalne kanale u kompaniji Telekom Srbija. Na putu do ove pozicije, pohađala je Akademiju lepih umetnosti, a zatim završila master na Fakultetu političkih nauka. Školu za odnose s javnošću je završila 2012. godine. Na početku karijere bavila se novinarstvom na B92, a zatim bila i PR menadžer u agenciji PRA. Učestvovala je na različitim projektima i unapređivala znanje kroz kurseve. Una je idealan predavač na temu digitalnog marketinga i veliki profesionalac u ovoj oblasti, a kako izgleda raditi u jednoj velikoj kompaniji, saznaj direktno od nje u petak.

Jedan od najpoznatijih blogova u našoj zemlji je Brana Divine’s World, čija je vlasnica i urednica Branislava Antović. Diplomirala je na Fakultetu političkih nauka, smer novinarstvo, a potom odbranila master na Fakultetu bezbednosti. Tri godine se profesionalno bavi blogovanjem i jedna je od prvih blogerki u zemlji kojoj je ovo posao od kojeg živi. Zahvaljujući predanom radu, PC Press magazin uvrstio je Branislavin blog među 5 najboljih u našoj zemlji, kao i među 50 najboljih sajtova. Takođe, nalazi se na A listi 50 uspešnih žena Srbije, izabranom od strane kompanije Grand. Kultni domaći magazin Bazar dodelio joj je nagradu Ličnost od stila. Šta je sve potrebno da bi se uspešno vodio blog, preneće Branislava u svom izlaganju.

Iz agencije Vibe Network dolazi Bojan Đuričić, digital experience dizajner. Ovu poziciju uspešno obavlja od februara 2016. godine. Već 10 godina radi u industriji softvera, uključujući istraživanje, dizajniranje i razvoj različitih digitalnih pristupa. Njegovo usavršavanje se ogleda kroz studije na Elektrotehničkom fakultetu u Beogradu i brojne sertifikate koje poseduje u ovoj oblasti. Za sebe kaže da misli i uči brzo, a poseduje i dobre komunikacione veštine. Radio je na izradi različitih sajtova, mobilnih i web aplikacija. Kako postati dobar i uspešan dizajner, otkriće Bojan u okviru svog predstavljanja u Impact Hubu.

Predavanje završava Nenad Ivanović, UI/UX dizajner iz švedske kompanije Verices. Posle studija grafičkog dizajna, Nenad je specijalizirao na dizajnu za User Experience i User Interface (Web tools, iOS/Android/WindowsPhone, Google Glasses, Smart Cars, IoT), pritom stalno eksperimentišući sa novim uređajima i rešenjima (upotrebljivosti). Trenutno, Nenad dizajnira IT Security resenja za banke i korporacije sirom sveta. Čvrsto veruje da kreativni ljudi imaju moć, ali i obavezu, da menjaju svet na bolje. Upravo zbog toga, vodi neprofitnu organizaciju Lege Artists koja organizuje velike događaje za različite kreativce.

Radujemo se još jednom zanimljivom petku i očekujemo te u Impact Hubu! Ne zaboravi da se prijaviš na Facebook stranici Buducnost za 5.


Moda za poneti 16. decembar 2016. Novogodišnja „Moda za poneti“ i izložba „Modini plakati“ 1549268_458310350941288_1897486480_n cover 16. decembar 2016. Beogradski novogodišnji festival i ove godine na sajmu Il_Torvatore_Meli_Netrebko_Haller_c_SF_Forster 13. decembar 2016. Opera „Trubadur“ u bioskopu Fontana image002 13. decembar 2016. Razgovor o pop kulturi u UK Parobrodu · · · · · ·