poster_braca_burazeri
23. feb
U VAZDUHU · grad

Nikola i Nenad Radojčić, poznatiji kao Braća Burazeri i lica iza brenda „DechkoTzar“, pridružiće nam se u otvorenom u razgovoru u četvrtak. Otkriće nam nešto više o tome kako su postali uspešni preduzetnici, iako ne razmišljaju na preduzetnički način, kako je jedna od njihovih kolekcija postala zvaničan beogradski suvenir, i kakva im saradnja sa fabrikama i drugim dizajnerima u Srbiji.

Nikola i Nenad Radojčić, odnosno Braća Burazeri, su lica iza brenda „DechkoTzar”, koji je nastao kao serija majica za bend „Red Zmaja“ 2001. godine, kao ideja da se u Srbiji pokrene pravi lokalni t-shirt brend. Specijalno dizajnirane majice iz kolekcije „DechkoTzar“ za Beograd su i zvaničan beogradski suvenir.

Kafe-knjižara "Topolska Osamnaest", Topolska 18a
Braća Burazeri
Događaj na Facebooku

Dijalozi predstavljaju ciklus neformalnih razgovora sa ciljem deljenja kako uspeha, tako i neuspeha, radi podizanja svesti o značaju neformalnog obrazovanja i ličnog razvoja. Jedanput mesečno, diskusije vode uspešni predstavnici raznih oblasti, kao što su umetnost, kultura, mediji ili tehnologija.

Ovaj događaj organizuje Gradska Gerila uz podršku Goethe-Instituta u Beogradu.


coverlukeblack 10. februar 2017. Luke Black nastupa u restoranu „Mayka“ Bend Ti 21. januar 2017. Bez buke: Slobodni tonovi, intrigantne vibracije i jake melodije Love Revolution 30. decembar 2016. Mikser New Year’s Fest – najbolji doček Nove godine u Savamali! cover 23. decembar 2016. Digital zanimanja #za5 · · · ·