Frontline
PULS GRADA · dizajn · U VAZDUHU · urban flash

Kompanije kojima je u cilju da poture svoj proizvod učiniće gotovo sve da pridobiju vaše interesovanje, a takozvani „ambijetalni advertajzing“ počeo je devedestih i od tada iznedrio neka veoma zanimljiva rešenja.

1. Doom Fogger: Roachville, sprej za borbu protiv bubašvaba

2. NRDC.org, kampanja protiv zagađenja vazduha

3. Hopping Pátio Dom Luís, brushalter za obolele od raka dojke

4. IBM, Smart Ideas for Smarter Cities

5. Motor City Nightmares, kantice za bioskopske kokice sa horor tematikom

6. Windex Glass Cleaner

7. National Geographic, poziv na izložbu

8. Frontline, sprej protiv buva

9. What Goes Around Comes Around, američka antiratna kampanja

10. Nivea, kauč kao reklama za anticelulit kremu

Zabavne zavese za tuš kabine Jedinstvene i zabavne zavese za kadu i tuš kabinu Nike Free 2014 Nova Nike „Free“ kolekcija za trčanje Food Maps Neodoljivo ukusne mape sveta Pravda i Stolk ArtScience Interfaculty iz Haga u Novoj Iskri · · ·