ezgif.com-webp-to-jpg
PULS GRADA · zdravlje

Naterati sebe na vežbanje, a posebno redovno, zna da bude zaista teško. Čim pomislimo na to, prva asocijacija je mučenje i znojenje, ali dobre vesti su da postoje vežbanja koja su laka i u kojima ćete odmah uživati.

Redovno vežbanje se preporučuje svima bez obzira na uzrast, jedino ga treba dozirati u skladu sa sopstvenim mogućnostima. Ponekad inspiracija i motivacija za tako nešto može da bude društvo. A ponekad je samo dovoljno da otkrijemo nešto zabavno, što takođe može poslužiti kao vežbanje i trošenje kalorija.

Vožnja bicikla

Vožnja bicikla, posebno u grupama, odličan je način za istraživanje prirode i novih okruženja. Može uključivati razne nivoe težine, brzinu i dužinu. Ono ima puno koristi za zdravlje i utiče povoljno na imuni sistem.

Plesanje

Ples i druge vrste igranja ne samo da su zabavni, već i veoma dobri za zdravlje. Predstavljaju vrstu kardio vežbanja koja ojačava kosti u organizmu i povećava pokretljivost. Dobro je za pravilno držanje tela.

Šetnja

Iako na prvi pogled deluje kao nešto što nema previše uticaja na zdravlje i trošenje kalorija, hodanje je veoma potcenjeno. Dokazano je da produžava život i smanjuje anksioznost, a pored toga predstavlja dobru osnovu za nekog ko tek ulazi u svet vežbanja. Lako je pratiti broj svakodnevnih koraka pomoću raznih aplikacija, koje ujedno mogu biti dodatna motivacija.

Plivanje

Plivanje je još jedna aktivnost koja je veoma zabavna sama po sebi i koju rado obavljamo. Korisno je za skoro sve mišiće u telu a nije toliko zahtevno za organizam, tako da se preporučuje apsolutno svima. Povećava kondiciju, pomaže u borbi protiv stresa i dobro je za povećanje koncentracije.

cheers-839865_960_720 Konzumiranje alkoholnih pića povećava mušku plodnost morska hrana Riba i morska hrana povećavaju plodnost human-skeleton-163715_1280 Gde vas boli kazuje šta vas muči Diva-Final U korak sa novinama u oblasti Dermato-Onkologije · ·