sport-1815736_960_720_cover
PULS GRADA · sport&rekreacija

Nema razloga da dobar trening bude preterano komplikovan. Ako planirate da budete u formi i izgledate vitko, ovih 5 vežbi su praktično sve što vam je potrebno.

Preporučujemo vam da odradite po 2 serije svake vežbe sa 10-15 ponavljanja. Ako želite da vežbanje ima najvećeg efekta, gledajte da pauze između serija ne budu duže od 10 sekundi. Pokušajte da vežbate bar 3-4 puta nedeljno. Preko toga nije neophodno. Telu je potrebno i malo odmora.

1. Zgibovi

Ako želite da imate telo u obliku slova V, posvetite veliku pažnju zgibovima. Ova vežba je dobra za mišiće leđa i podlaktica, bicepse, trecepse, pa čak i i trbušne mišiće. Kako bi izveli zgibove potrebno je da se raširenih ruku uhvatite za šipku, dlanove okrenite suprotno od vas, i polako dižite do nivoa u kome je vaša brada iznad šipke. Pogledajte detaljnije uputstvo u sledećem video klipu.

2. Sklekovi

Verovatno ne postoji vežba koja je manje zahtevna od sklekova. Možete je raditi praktično bilo gde, bez ikakve dodatne opreme. Potrudite se, ipak, da to bude na pravilan način kao u video klipu ispod. Ukoliko posećujete teretanu, sklekove možete zameniti i dizanjem tegova iz benča.

3. Dizanje ruskog zvona (kettlebella)

Rusko zvono je jedan od najpopularnijih rekvizita za treninge. Ako još niste spremni da ga koristite tokom Crossfita, postoje i neke vežbe relativno manjeg intenziteta sa ruskim zvonom koje možete raditi i u toplini svog doma. Jedna od takvih je i ona iz sledećeg video klipa.

4. Čučnjevi

Još jedna jednostavna vežba koja je i veoma efektna, su čučnjevi. Izvodite ih sa šipkom iza ramena ili bez, u zavisnosti od vaše snage. Potrudite se da vam leđa budu prava tokom spuštanja i da ne dižete pete.

5. Plank

Ova vežba je poznata i kao daska ili izdržaj u skleku. Na prvi pogled deluje prilično dosadno u odnosu na sve ostale pomenute u ovom tekstu, međutim radi se o verovatno najboljoj vežbi za trbušne mišiće. Plank poza je slična onoj za sklekove, sa tim što se držite na rukama sa laktovima savijenim pod uglom od 90 stepeni kao u video klipu ispod. Probajte da ostanete bar 2 minuta u ovom položaju.

XC Running, photo Mihailo Milovanovic (1) Održana štafetna trka na Košutnjaku 10469948_941112542599796_1355352038532081816_n_cover The Maze Play: Avanturistička trka s preprekama X-Challenge Running (2), photo Veljko Lalovic Trkači spremni za novi izazov na Košutnjaku 14186710-923655-cart6-0-1484050244-1484050246-650-6-1488295420-650-c90ff66f14-1493816680_cover 5 jednostavnih vežbi za savršene butine · · · · ·