photo-1507679799987-c73779587ccf
U VAZDUHU · karijera

Internet platforma za stvaranje poslovnih kontakata LinkedIn je početkom godine objavila nekoliko korisnih tekstova s ciljem da pomogne zaposlenima da napreduju u svojoj karijeri. Jedan od njih otkriva koje će se poslovne veštine tražiti na tržištu rada u narednom periodu.

Oni su se fokusirali na tzv. meke veštine, u koje se, između ostalog, ubrajaju komunikativnost, prilagodljivost, socijalna inteligencija, ukratko sve lične sposobnosti koje pomažu u saradnji sa drugim ljudima u poslovnom kontekstu, a koje nisu vezane za samo jednu struku i moguće ih je relativno lako unaprediti.

Analizom podataka korisnika njihove mreže, autori istraživanja iz kompanije LinkedIn su došli do sledećih 5 mekih veština koje će biti tražene u 2019.

1. Kreativnost

Tehnologija koja koristi veštačku inteligenciju i mašine su možda dobre u optimizaciji starih ideja, ali jedino je ljudska ingenioznost u stanju da stvori nove ideje. Iz tog razloga, pronađite način da stimulišete svoju kreativnost kako biste i vi bili adekvatno pripremljeni da rešavate probleme sutrašnjice.

2. Sposobnost za rad u timu

Što su projekti komplikovaniji to je bitnije da kolaboracija između zaposlenih koji rade na njima bude što bolja. Sposobnost dobre komunikacije sa kolegama je uvek na ceni i garantujemo vam da ljudi koji odlučuju o vašoj sudbini u kompaniji podrobno analiziraju kako sarađujete sa drugima u kancelariji.

3. Talenat za ubeđivanje

Dobar proizvod ili usluga vam neće puno značiti ako niste u stanju da ubedite druge ljude da ga probaju. Talenat za ubeđivanje vam nije potreban samo za prodaju, već i u komunikaciji sa vašim kolegama i nadređenim, od kojih u krajnjoj liniji zavisi vaš položaj u kompaniji.

4. Prilagodljivost

Svet se brzo menja, pa se i od vas traži da se adaptirate na nove okolnosti i svaki dan učite nove stvari u vezi sa poslom kojim se bavite. Takođe, morate biti spremni i na drugačiju ulogu u kompaniji od one na koje ste navikli do sada. Novi problemi zahtevaju i nova rešenja, a samo prilagodljivi ljudi će moći da se adekvatno suoče sa njima.

5. Upravljanje vremenom

Kada jednom načite da najefekasnije trošite svoje vreme na poslu, od toga ćete imati koristi do kraja svoje karijere, makar i promenili profesiju u međuvremenu. Ljudi koji dobro upravljaju svojim vremenom postižu najbolje rezultate. To možda zvuči kao trivijalno zapažanje, ali zar nije tako sa svim velikim istinama?

Elon_Musk_at_TED_2017 Ilon Mask nam predlaže da počnemo da odlazimo sa poslovnih sastanaka Poslovi #za5 Priče uspešnih ljudi: Predavanja iz oblasti marketinga SB 1 Beogradska otvorena škola: Studije za budućnost art-of-negotiation-4 5 jednostavnih trikova za bolje pregovaranje · ·