baselworld-2019-watches-promo
PULS GRADA · shopping

U Švajcarskoj se svake godine održava sajam satova Baselworld na kojem proizvođači poznatih brendova pokazuju svoje nove modele. Ove godine su posetioci ove manifestacije bili u prilici da se upoznaju sa luksuznim satovima koje karakterišu inovativan dizajn, nove funkcionalnosti i napredne tehničke performanse.

U nastavku teksta ćemo vam otkriti 5 luksuznih satova koji su najviše impresionirali publiku i stručnjake na Baselworld-u.

1. HUBLOT BIG BANG UNICO ITALIA INDEPENDENT

Novi Hublot ručni sat je nastao u saradnji sa kompanijom Italia Independent. Njegov dizajn je u znaku jedrenja, a zahvaljujući netradicionalnim materijalima koji su korišćeni u njegovoj izradi, cena sata je čak 24.100 dolara.

2. ZENITH DEFY INVENTOR

Kompanija Zenith nastavlja da unapređuje svoju tehnologiju izrade satova. Njihov novi model Defy Inventor je napravljen od specijalnog materijala po imenu aeronit koji je čak tri puta lakši od titanijuma. Cena ovog lepotana je 17.800 dolara.

3. MB&F LEGACY MACHINE FLYINGT

Brend MB&F je poznat po satovima koji uopšte ne izgledaju kao uređaj koji pokazuje vreme. Pogledajte samo model Legacy Machine FlyingT i recite nam da li se isplati nositi nešto tako vredno na svojoj ruci. Budući da košta između 115.000 i 300.000 dolara (u zavisnosti od funkcionalnosti) dobro bismo razmislili pre nego što bismo sa njim izašli na ulicu.

4. ROLEX GMT-MASTER II

Kazaljke Rolexovog modela GMT-MASTER II su napravljene od dela meteorita (!?), dok je za izradu narukvice korišćeno belo zlato. Cena je, naravno, prava sitnica – samo 36.800 dolara.

5. BULGARI OCTO FINISSIMO CHRONOGRAPH GMT AUTOMATIC

Dizajn sata OCTO FINISSIMO CHRONOGRAPH GMT AUTOMATIC kompanije Bulgari inspirisan je bazilikom Maksentius u Rimu. Ako vam se dopada kako izgleda, planirajte da izdvojite 17.600 dolara za ovaj asesoar.

BeFunky-collage (13) H&M Conscious Exclusive 2019 kolekcija: Spoj lepote prirode i održive inovacije BeFunky-collage (12) Osamdesete u punom sjaju: LIU JO predstavlja GOLD LABEL kolekciju za proleće 2019. BeFunky-collage (4) Levi’s i Džastin Timberlejk predstavljaju prolećnu kolekciju campagna premiata6 Premiata ruši granice običnog – Kampanja proleće/leto 2019 · · ·