pexels-photo-801616-cover
PULS GRADA · zdravlje

Ako ste probali sve moguće dijete i pažljivo vodili računa koliko kalorija unosite u organizam svakoga dana, ali i pored toga vam nije pošlo za rukom da izgubite kilograme, možda je problem u samim metodama mršavljenja koje praktikujete.

Saznajte u našem tekstu da li je neki od sledećih 5 razloga glavni krivac za vaš neuspeh u dovođenju telesne težine na željeni nivo.

Ovo su samo neke od grešaka koje pravimo kada pokušavamo da smršamo.

1. Ne jedemo namirnice bogate proteinima i ugljenim hidratima istovremeno

Fanovi ovakvih dijeta su ubeđeni da se hrana loše vari kada jedemo obroke pune proteina i ugljenih hidrata. Naravno, ne postoji nijedan naučni dokaz da je ovaj metod pogrešan. S druge strane, nije dobro za probavni sistem da na ovakav način delite obroke, posebno kada ne postoji nikakva veza između mršavljenja i ovakvih dijeta.

2. Ne koristimo nož tokom obedovanja

Našem mozgu je potrebno oko 20 minuta da nam pošalje signal da smo siti. Ako ne sečete obrok nožem na male komade, ješćete brže, ali i više. Tek nakon 20 minuta će vam postati jasno da ste se prejeli, ali tada će već biti kasno. Iz tog razloga koristite nož što češće možete i gledajte da jedete manje zalogaje.

3. Jedemo previše zdrave hrane

Možda mislite da ako jedete samo salatu, ribu i voće, ne treba da brinete da ćete se ugojiti. Nažalost, ovo nije istina. Samo u jednoj kašici maslinovog ulja ima 150 kalorija. Istraživanja su odavno otkrila da prejedanje dovodi do gojenja bez obzira da li se hranite zdravo ili nezadravo. Jedino je pitanje koliko brzo će se to dogoditi.

4. Praktikujemo dijetu za čišćenje organizma (detoksikaciju)

Sveži voćni sokovi i smutiji su svakako dobri za vas, ali ne u slučaju kada su oni osnova vaše dijete. Na ovaj način ćete samo izgubiti mišićnu masu, ali ne i masti. Na kraju ćete vrlo brzo nadoknaditi izbugljene kilograma, i to na mestima koja su vas inače najviše brinula. Umesto sokova, bolje je da se odlučite za sveže voće i povrće. Tako će vaše telo dobiti vitamine i vlakna, neophodne za dobro funkcionisanje probavnog sistema.

5. Brojimo kalorije

Informacije o kalorijskoj vrednosti namirnica ne moraju uvek da budu tačne, a vi sigurno niste u stanju da izračunate koliko tačno kalorija istrošite svakog dana. Takođe, uvek postoji rizik da upadnete u zamku ispunjavanja dnevne kvote kalorija koju ćete uneti u organizam, iako biste možda u normalnim okolnostima jeli manje. Zbog čega biste gubili vreme na brojanje kalorija, kada postoji jednostavan recept za mršavljenje: umerene ili manje porcije, zdrava hrana i fizička aktivnost.

FEBRUAR Oglas AMPULE - cover-1 DR.GRANDEL: Aktivni koncentrat u ampulama ZINComplex Mockup-cover ZINComplex: Vaš doktor za imunitet image009 Klasični saveti za držanje dijete koji su potpuno pogrešni Intusin-3D-kutija-PREDNJA-novi-mockup-cover Intusin: Vaš saveznik u borbi protiv kašlja · ·