dijeta
PULS GRADA · zdravlje

Sigurno ste do sada pokušali sve, ako vam je stalo da skinete tih nekoliko kilograma. Možda više nikom ne verujete kada vam kaže za neku novu dijetu. Možda vas nervira što u jednom trenutku neka namirnica bude proglašena opasnom po kilograme, a već za par meseci ona je obavezna u vašem tanjiru ako želite vitku liniju.

Sigurno i sami znate da nije samo ishrana ta koja pomaže da se rešite kilograma, tu je i bavljenje sportom, zdrav san, zdrav život. I sigurno imate svoja pravila kada je u pitanju držanje dijete. Možda ne jedete posle 6 ili samo jednom nedeljno jedete slatkiše. Mi ćemo vam otkriti nekoliko trikova koji vam mogu pomoći prilikom držanja dijete, a biće vam i od koristi kasnije, jer su apsolutno primenljivi u svim režimima ishrane.

Što više puta žvaćite zalogaj. Da, verovatno je izlizano, verovatno ste već hiljadu puta čuli, ali ovo je osnova svake uspešne dijete. Dakle, što više puta sažvaćete zalogaj, to bolje po vas.

Jedite iz malih crvenih tanjira. Možda zvuči ludo, ali crvena boja je simbol za opasnost, tako je naš mozak razume i mnogo manje hrane se pojede iz crvenih tanjira u poređenju sa istom porcijom serviranom u plavim, zelenim ili belim tanjirima.

Ako ste upravo jeli i gladni ste za 15 minuta, isperite usta Listerinom. Da, pomoći će vam da zaboravite na glad, tj. poslaće mozgu druge signale i mozak više neće stvarati lažnu uzbunu da ste gladni.

Neka svaki obrok bude četvrtinu vegeterijanski. Ovo zaista može da pomogne, ne samo pri držanju dijete već i ako želite da se zdravo hranite.

Jaja bi trebalo da budu jedno od jela koje ne preskačete prilikom dijete. Ne zna se zašto, ali se pokazalo da ako se za doručak češće jedu jaja, brže se gube kilogrami. Naravno, uz sve ostalo što ide uz dijetu. Tako da, ubacite jaja u svoj meni.

U salatu ne stavljajte previše sastojaka. Neka salate budu jednostavne. Ako stavite i avokado i sir i badem, ništa niste uradili. Odlučite se za maksimalno dva dodatna sastojka.

Pijte kiselu vodu. Može pomoći da zavarate glad. I ovo je simpatičan trik ukoliko ne preterujete. Ne zaboravite da morate da jedete.

Takođe, svaki peti dan možete da napravite predah od dijete. To ne znači da treba da se prejedete već samo da unesete nešto od namirnica koje inače ne unosite.

sitnice Kako da budete srećniji spavanje Kako do kvalitetnog sna tokom putovanja hrana Hrana koja vam može pomoći da smršate zdrava hrana Zdrava hrana od koje još više ogladnite · ·