gzu
PULS GRADA · zdravlje

Opuštanje je svima potrebno. Možda ne volite da meditirate, smatrate da to nema efekta ili vam se čini besmislenim da sedite u tišini i pokušavate da ne razmišljate ni o čemu. Ako meditirate, onda samo napred, meditacija opušta vaš um i vaše telo. Ako ste u ovoj prvoj grupi, onda morate naći aktivnosti koje su učinkovite koliko i meditacija.

Istraživanja objavljena u časopisu JAMA Internal Medicine pokazala su da meditacija može pomoći u ublažavanju psihičkih naprezanja, može ublažiti anksioznost, depresiju, poboljšati san i smanjiti stres. Ako i dalje ne želite klasičnu meditaciju, razmislite o nekoj od sledećih aktivnosti koja ima meditativan učinak.

1. Šetnja

Meditativna šetnja i od samo nekoliko minuta ima sjajan efekat. Pokušajte da razmišljate o svakom koraku, usredsredite se na hodanje i videćete kako će vam prijati i za um i za telo.

2. Uživanje u svakom zalogaju

Kada jedete, razmislite o svakom zalogaju, osetite svaki ukus tog zalogaja, usredsredite se na miris hrane. Nema natrpavanja i jela na brzinu. Uživajte da biste bili srećni i opušteni.

3. Čišćenje kuće

Šta god da radite, ponavljajte pokrete dok ne osetite da ste u meditativnom procesu. Ovde je sjajno to što ćete uživati i u činjenici da nešto postaje čisto, i što pokrećete svoje telo.

4. Bojenje za odrasle

Može vam zvučati smešno, ali ovo je jedno od najboljih meditatvnih sredstava koje možete upražnjavati. Mozak pazi da bojite lepo, ne razmišljate o problemima, uživate u bojama i repetitivnim pokretima.

5. Đuskanje

Jasno vam je, igranje uz omiljenu muziku je itekako lekovito. Već sada kada se setite kako igranje lepo opušta pojavi vam se osmeh na licu. Igranje smanjuje stres, stoga možete svakog dana odigrati uz bar jednu omiljenu pesmu.

6. Baštovanstvo

Em odmarate mozak, em telo radi, em ćete ubrati plodove kasnije. Pritom, sve boje u bašti prijaju za oko i čine da se čovek dobro oseća. Baštovanstvo podiže i raspoloženje i pomaže ljudima da pozitivnije misle.

7. Čitanje

Knjiga uvek opušta. Čini čoveka srećnijim i zadovoljnijim. pomaže da se skrenu misli sa bilo kog problema i lišava bespotrebne napetosti.

vvv Živeti blizu vode je dobro za mentalno zdravlje hu Zašto se inteligentni ljudi manje druže ljubljenje Ljubljenje je dobro za zdravlje Kog dana se najbolje spava Otkriveno je kog se dana spavajući najviše odmorimo · ·