Novi direktor u Gucci - u (kampanja jesen/zima 2015)
PULS GRADA · moda

Ako dokazivanje prvih par meseci na poslu ponekad znači i zauzimanje novog pravca u razvijanju kompanije, onda je Alessandro Michele dobro shvatio šta treba da radi kao novi umetnički direktor modne kuće Gucci. U kampanji koja se pojavila za predstojeću sezonu jesen/ zima 2015. sve je u znaku svakodnevice u velikom gradu, boemije i detalja koji prevladavaju celinu…

Boemska verzija Gucci kolekcije, ali i kampanja, odišu blagom nonšalantnošću, koja je do sada bila gotovo nedopustiva. Modeli su obično bili fotografisani u studijskim, gotovo plastičnim uslovima, gde se tražilo savršeno svetlo i ugao, ali bez dodira sa spoljašnjim svetom.

Zahvaljujući novom umetničkom direktoru, Alessandru Micheleu, Gucci kampanja je izmeštena na ulice Los Anđelesa, među druge ljude, u metroima, na parkingu, u automobilu – gde god da postoji nekakva interakcija među svetom. Pogledajte kako dobro poznati italijanski brend diše u potpuno novom okruženju, zauzimajući sasvim drugačiji stav, a pre svega zahvaljujući Micheleu!

Nova kampanja je spremna (Gucci za jesen/zimu 2015)Otvori galeriju
naslovna Najskuplje patike na svetu Muška moda iz 70-ih Modni oglasi za muškarce iz 70-ih Bez čega ne mogu dok vežbaju Bez čega ne mogu dok vežbaju (najzgodnije žene sveta) Kako poznate ličnosti nose kupaći kostim Kako poznate ličnosti nose kupaće kostime ·