Balmain reklamna kampanja za 2015.
U VAZDUHU · trend

U novoj reklamnoj kampanji za sezonu proleće/leto 2015. modna kuća Balmain zaista je okupila najrazličitiji broj veoma poznatih modela, različitih generacija. Ideja za kampanju proizišla je iz činjenice da su modeli, baš kao i obične devojke koje svakodnevno srećete na ulici – raspoložene da gricnu hamburger ili se odmaraju od naporne radne nedelje uz dosadnjikavi TV program. Međutim, Olivier Rousteing je za Balmain želeo nešto drugo – modele u teškim PVC kombinezonima inspirisane čuvenim umetnikom Mondrianijem – i tako je nastala nova kampanja koja u sebi objedinjuje obe ove priče.

U novoj kampanji se pored čuvenih modela poput Adriane Lime i Joan Smalls pojavljuju i Rosie Huntington-Whiteley, Isabeli Fontana i Crista Cober, dok je za fotografiju zadužen Mario Sorrenti.

Prema rečima glavnog autora vizuelnog identiteta ove modne kuće za narednu sezonu, Oliviera Rousteinga, Balmain je sav sazdan od različitosti, i bilo je zaista teško dovesti sve te poznate i snažne žene pred isti objektiv. Nova stvarnost čiji su tvorci autori nove kampanje želeli su da stvore specifičnu pop-art stvarnost, a oboje je, naravno, Balmain nijansama. Iako će čitava kampanja za predstojeću sezonu biti otkrivena tek u februaru, nadamo se da će nešto od krpica sa poslednje revije nositi i čuvene lepotice.

Pop-art tajne za modnu kuću BalmainOtvori galeriju
El Teide opservatorija
na ostrvu Tenerife Zvezde, crne rupe i rokenrol Kurt Kobejn, Nirvana Podsećanje: Devedesete Pončo Trend: Najlepši pončo za jesen Permakultura U skladu sa prirodom · · · · · ·