PETA
U VAZDUHU · urban flash

Retko šta danas može biti šokantno. Međutim, organizacija PETA neretko uspeva da šokira sve, i na taj način privuče pažnju na stvari za koje se bori.

Dok su većina ljudi zagovornici protiv okrutnosti nad životinjama u teoriji, u realnosti će zažmuriti na jedno oko prilikom kupovine kožnih novčanika, torbi ili jakni…

Azijski ogranak reklamne agencije Ogilvy & Mather Bangkok i PETA smislili su sjajnu taktiku kojom su pokušali da skrenu pažnju potencijalnim kupcima kožnih predmeta na njihovu licemernu prirodu. Otvorili su lažnu pop-up prodavnicu kožnih proizvoda u Bakngkoku gde je kupce čekalo iznenađenje. Svaki proizvod je bio od lažne kože, a unutrašnjost tog proizvoda šokirala je one koji su razgledali stvari.

PETA je ponovo uspela u svojoj nameri i učinila da apsolutno niko ne ostane slep pred okrutnostima koje se uporno sprovode nad životinjama. Organizacija kao svoj cilj, pored naravno zaštite životinja, ima i menjanje mentaliteta ljudi, jer sigurno je da su u teoriji svi zgroženi okrutnošću nad životinjama, ali tu i tamo svako kupi neki kožni proizvod. Kampanja sa lažnom pop-up prodavnicom, nazvana Behind the Leather, jedan je od načina na koji se ova organizacija za zaštitu životinja bori protiv ljudskog licemerstva. I sigurno je da će mnogi nakon ove kampanje promisliti dva puta pre kupovine kožnih proizvoda.

PETA:Behind the Leather kampanjaOtvori galeriju
Heineken i The Queen Heineken: Pogledajte reklamu povodom 40 godina od objavljivanja čuvenog hita „Bohemian Rhapsody“ Neprijatne situacije u avionu 9 najgorih stvari koje vam se mogu desiti dok letite avionom Kad bi Nicolas Cage bio u Game of Thrones Kako bi izgledalo da Nicolas Cage glumi u seriji „Game of Thrones“ Pre i posle kupanja Smešne fotografije pre i posle kupanja · ·