chipsy_infografika_1000x500
U VAZDUHU · promo

Tokom perioda studiranja, studentski dom je druga kuća. To je mesto gde se uči, stanuje, zabavlja i gde je koncentracija osmeha na visokom nivou. A da bi taj ambijent bio lepši, kompanija „Marbo Product“ je preuredila zajedničke prostorije u devet studentskih domova širom Srbije i Bosne i Hercegovine, pretvarajući ih u „Chipsy kreativne zone“ – moderno opremljene i dizajnirane prostore predviđene za druženje i provođenje slobodnog vremena. U novom ambijentu uživaće oko 8000 studenata koji u ovim domovima žive. Akcija preuređenja je sprovedena u okviru kampanje brenda Chipsy „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“.

Enterijer je osmišljen u modernom duhu i pri kreiranju koncepta su potrebe i želje mladih diktirale ton celokupnog ambijenta. U okviru akcije preuređenja urađeno je:

Okrečeno je više od 3000 kvadratnih metara i postavljeno više od 700 kvadratnih metara podnih obloga

Donirano je više od više od 130 komada nameštaja za sedenje i lazy begova

Donirano je devet televizora, 25 stočića, 10 lampi i više od 65 metara polica za knjige.

Chipsy kutke su dobili:

Dom Bosa Milićević u Subotici,

Domovi Patris Lumumba i 4. april u Beogradu,

Studentski domovi Prof.Živojin Ćulum u Novom Sadu

Studentski dom Paviljon IV u Nišu

Domovi Studentskih centara u Kragujevcu i Čačku, površine po 50 kvadratnih metara.

Osim domova u Srbiji i domovi Bjelave u Sarajevu i Nikola Tesla u Banja Luci su dobili svoje Chipsy kutke.

Projekat je realizovan uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, kao i Ministarstva za obrazovanje, nauku i mlade kantona Sarajevo i Ministarstva prosvete i kulture Republike Srpske.

Kao deo kampanje lansirano je pet miliona Chipsy kesica sa osmesima na tržištima Srbije i Bosne i Hercegovine, a koje su ujedno bile i rekvizit za deljenje osmeha i pravljenje selfija. U okviru kampanje je sakupljeno više od 100.000 osmeha putem društvenih mreža Instagram i Facebook, kao i putem web sajtova.

Izlozba nagradjenih radova studenata FLU Nagrada Telekoma Srbija za najbolji studentski rad odseka Novi mediji FLU cover 3u1 Nove kafe za vrele letnje dane: NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos Matjaž Vodopivec, Generalni direktor Soko Štarka Smoki slavi 45. godina postojanja IMG_7551 Proglašen pobednik „Nectar Kids 100%“ nagradnog konkursa · · · · · ·