Chipsy kutak_Beograd_Studentski dom Patris Lumumba
U VAZDUHU · promo

Chipsy kutak, kreativno osmišljen i moderno opremljen zajednički prostor namenjen studentima koji žive u studentskim domovima širom Srbije, zvanično je otvoren i u objektu „Patris Lumumba“ Studentskog centra Beograd. Chipsy kutak predstavlja donaciju brenda „Chipsy“ i kompanije „Marbo Product“ u okviru kampanje „Svaki dan ima bolji ukus uz osmeh“, a ranije ove nedelje, otvoren je i prvi Chipsy kutak u u studentskom domu „Bosa Milićević“ u Subotici. Projekat se realizuje uz podršku Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije, a predviđeno je da bude opremljeno ukupno osam domova u gradovima širom Srbije.

Pored doma Patris Lumumba, svoj Chipsy kutak u Beogradu će dobiti i dom 4. april. Oba beogradska Chipsy kutka se prostiru na približno 100 metara kvadratnih, a sadržaj svih Chipsy kutaka čini moderan nameštaj, savremeni tehnički uređaji, i rekvizite za zabavu u časovima predaha od učenja. U prijatnom ambijentu beogradskih Chipsy kutaka uživaće gotovo 2200 studenata smeštenih u ovim objektima.

Pored Beograda i Subotice, predviđeno je da se zajedničke prostorije opreme i u domovima u Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Čačku i Kosovskoj Mitrovici. Svoje Chipsy kutke dobiće i domovi u Sarajevu i Banja Luci čime će ovim projektom biti obuhvaćeno ukupno 8000 studenta. Zajedničke prostorije koje su opremljene u okviru ove kampanje za cilj imaju unapređenje uslova za život i učenje u studentskim domovima širom Srbije i Bosne i Hercegovine .

„Inspiracija za ovu kampanju potekla je i od naše poslovne filozofije Poslovanja sa svrhom kompanije PepsiCo u čijem sastavu poslujemo. Deo te platforme su i uverenja da naš uspeh zavisi od održivosti zajednice u kojoj poslujemo, kao i posvećenost da radeći dobro i činimo dobro. Kako studenti čine veliki deo ljubitelja brenda Chipsy, a iz želje da im se zahvalimo na lojalnosti odlučili smo da upravo njima bude namenjena donacija u okviru aktuelne Chipsy kampanje. Sigurni smo da će Chipsy kreativne zone koje opremamo, doprineti da studentima stavimo osmeh na lica i period studiranja i života u studentskom domu učinimo još nezaboravnijim“ rekla je Sanja Bušić, marketing menadžer kompanije Marbo Product.

Kao deo kampanje pokrenute sa idejom da svaki dan ima bolji ukus uz osmeh, lansirane su nove Chipsy kesice sa osmesima, koje su ujedno i rekvizit za deljenje osmeha i pravljenje selfija. Cilj je da potrošači svoje selfije podele uz oznaku #podeliosmeh, odnosno #podijeliosmijeh na tržištu Bosne i Hercegovine, i doprinesu da smehometri na sajtu ili sajtu prebroje što više osmeha i na taj način pomognu da studentski domovi što pre dobiju svoj Chipsy kutak.

Mastercardsreda Mastercard, Cineplexx i Delfi: Tim za omiljenu sredu 16832057_1209553729097653_7071882954188358848_n_cover Filip Travel: No 1 za Mediteran Makarons Home Made Company Home Made Company: Macarons Mania American Express kartica_fotografija U susret putovanjima: American Express „Bonus dobrodošlice“ · · · ·