Jovana Kostić i City Magazine
PULS GRADA · kulinarka

Da li redovno vežbate? Iskreno se nadam da ne tražite često izgovore kako biste preskočili odlazak u teretanu ili na trčanje. Ja spadam u dinamične osobe koje se lako dosađuju pa mi je, samim tim, odlazak u teretanu bez nekog specijalnog plana šta ću tamo raditi unapred dosadan i pokušavam da ga preskočim. Ali zato, kada idem na grupni trening, to je druga stvar!

Piše: Jovana Kostić

S obzirom na to da su ti treninzi obično uveče, nikada ne znam šta bih jela posle, a uvek budem gladna. Razmišljajući o tome šta bih mogla da jedem posle treninga, setila sam se izuzetno zdravog i ukusnog čia pudinga. Znam, neko od vas će reći da nije najpametnije uveče jesti slatkiše, ali malo slatkiša tu i tamo ne može da škodi, a čia semenke su bogate proteinima i vlaknima i samim tim dobre za sve nas, med je takođe prirodan i zdrav kao i kakao. Ukoliko ipak ne želite čokoladni puding, možete pomešati samo mleko i čiju, izostaviti zasladjivač i kakao i pudingu dodati ispasiranu bananu ili neko drugo voće koje će ga zasladiti i pretvoriti u slatkiš koji se jede bez griže savesti. Mada, ja i čokoladni puding jedem bez griže savesti!

Ovako pripremljen puding možete jesti i za doručak, pomešan sa ovsem, Nutelom ili voćem. Uživajte!

Sastojci:

1 šolja mleka od pirinča ili badema
1 kašika kakaa
4 kašike čia semenki
1 kašika meda

Priprema:

Pomešati čiju i kakao i dobro izmešati kašikom. Dodati mleko i mešati sve dok se ne razbiju grudvice od kakaa i dok se sve lepo ne sjedini. Dodati kašiku meda i još jednom dobro izmešati. Sipati u činiju i staviti u frižider. Posle 15 minuta izvući iz frižidera i još jednom dobro promešati da se razbiju grudvice od čije. Vratiti u frižider još otprilike 2-3 sata.

covercrniisarenisladoledi Sve nijanse sladoleda: Od crnog do šarenog Jovana Kostić Čarobna Snikers torta Jovana Kostić Jovanin sladoled od banane Jovana Kostić Vreme je za novi doručak: 4 sloja zdravog uživanja · · · · · ·