img_4811
PULS GRADA · aktuelno

U jeku #MeeToo pokreta, te globalnog jačanja ženske snage i solidarnosti, sve veći broj poznatih modnih brendova odlučuje se za angažovane kampanje kako bi svojim kolekcijama i sloganima dali podršku ženama širom sveta da se bore za tretman kakav zaslužuju u savremenom društvu.

Piše: Marija Arsić

Tako su modni urednici i stilisti iz Srbije, Mađarske i Hrvatske nedavno imali priliku da se druže u Budimpešti, i to sa dobrim razlogom. Povod za okupljanje bila je Stylist večera u organizaciji brenda Converse na kojoj je predstavljen novi dizajn kultnog modela Chuck 70. Kožnog spoljašnjeg dela, uloška koji amortizuje pritisak pri hodanju i ojačanih šavova, ovaj model vraća se u novom ruhu obogaćen snažnim motivacionim porukama koje krase đon.

Pored novog dizajna, promociju ovog modela iz nove ženske kolekcije prati i vrlo važna kampanja pod sloganom Love the progress koja slavi ljubav, žensku snagu i duh zajedništva. Nezadovoljni činjenicom da je u većini institucija koje se bave proučavanjem jezika, ali i u rečnicima širom sveta, definicija reči „žena” i dalje vrlo upitna, te da je često karakterišu uvredljivi, pogrdni i prevaziđeni termini, dizajneri ovog breda došli su na ideju da u saradnji sa mladim, uspešnim i emancipovanim damama iz raznih branši pokušaju da stave tačku na negativnu konotaciju reči „žena” i jednom za sva vremena promene definiciju iste.

Ova kampanja nadovezuje se na prethodnu pod sloganom Sve priče su istinite, i ima za cilj ohrabrivanje žena širom sveta da ispričaju svoje priče, te definišu šta za njih danas znači biti žena.

Rezultat su brojne fantastične priče hrabrih i jakih dama svih generacija koje nižu uspehe i ostvaruju svoje snove, ne obazirući se na predrasude koje prate ženski rod. Među njima je i mađarski model Reka Lukovicki, poznatija kao Robot Girl, koja je na licu mesta podelila svoju životnu priču.

Reč je o vrlo hrabroj mladoj dami koja je tokom saobraćajne nesreće ostala bez noge. No, to je nije sprečilo da nastavi da studira, trči maraton i bavi se onim što voli. Ona veruje da su žene neverovatno prilagodljive, te da kao takve mogu sve. Pričajući o svom učešću u globalnoj Converse kampanji, Reka je izjavila: „Converse je buntovnički brend koji ima pratioce širom sveta. Mi imamo dosta toga zajedničkog. Želim da se moj glas čuje i da se povežem sa ženama koje se suočavaju sa raznim životnim izazovima. Ukoliko se udružimo, zajedno možemo da učinimo puno toga.”

Podstaknuti njenom pričom, prisutni su imali priliku da bele starke iskoriste kao platno, te na njima ispišu šta za njih znači biti žena u današnjem društvu i tako podrže ovu fantastičnu kampanju. Jer sve priče su istinite. Koja je vaša?

Atmosfera sa Converse Stylist večereOtvori galeriju

 

BeFunky-collage Davor Gobac (Psihomodo Pop) nastupa u Beogradu! 4_Noc-Muzeja-2019 -Sloboda-Landscape 16. Noć muzeja – Nova muzejska avantura zakazana za 18. maj Vizual Obezbedimo SUPERHEROJIMA dom koji im je potreban PM-Cover Potter Mania 2019 – 23. marta u Domu omladine · · · · · · ·