BeFunky-collage (2)
PULS GRADA · shopping

Nova Converse kampanja nastavak je prethodne Sve priče su istinite, koja se bavi najluđim, istinitim pričama o prošlosti i sadašnjosti, čija su glavna zvezda starke. Ovog puta Converse slavi ženu, promovišući moć ljubavi, snage, jedinstva i zajednice. Nosioci kampanje su moćne, mlade žene: glumica i aktivistkinja Millie Bobby Brown, prva balerina koja nosi hidžab na sceni Stephanie Kurlow, instruktorka samoodbrane Qin Yunquan, nekonvencijalna muzičarka Kasia Gola i tehnološki ekspert Naomi Preizler.

Širom sveta, devojke i žene i dalje se opisuju prevaziđenim, negde i uvredljivim definicijama. Globalna aktuelna tema u poslednjih par godina obuhvatila je sve velike institucije od Španskog do Oxford rečnika, Cambridge pa i Dictionary.com i skrenula veliku pažnju na definiciju reči: žena, devojka i drugih povezanih termina.

Time inspirisani, Converse dizajneri kreiraju kolekciju patika simbolično nazvanu Love the Progress, koja za cilj ima da skrene pažnju na ovu temu, učini da žene podrže jedna drugu i pozove sve da se priključe. Karakteriše ih poseban dizajn u kombinaciji koralnih boja, grafičkih printova i jakih motivacionih poruka ispisanih po đonovima patika. Model koji je nosilac kampanje je Chuck 70, koji je u osnovi izrađen od premium materijala: kožnog spoljašnjeg dela, uloška koji amortizuje stopalo pri hodanju i ojačanih šavova.

Kolekcija patika dolazi u tri boje: koralno crvena, bež i crna, a od 19. februara dostupna je u Converse šopovima u Beogradu i Novom Sadu.


CR11697 - KL - SS19 - Dual - Big Sur - Boutique Bazaar - 401 - 3060_F Vatromet boja i printova za SUPERDRY – kolekcija za proleće/leto 2019 house-of-samsonite-poklon-kartica House of Samsonite: Poklon kartica DIESEL_SS19_BAF_SPREAD_IN-SHAPE Diesel ponosno predstavlja novu prolećnu kampanju „Budi pratilac” shutterstock_192063296 Kupovina preko interneta · · · · ·