DSC_2959
PULS GRADA · aktuelno

U duhu modernih tehnologija i digitalnog doba, Converse je kreirao globalnu Instagram zajednicu pod nazivom „Converse_x_ community” koja okuplja predstavnike generacije Z, odnosno mlade ljude između 15 i 25 godina. Reč je o osobama koje su pobornici alternativne scene, koje neguju originalan stil odevanja, slušaju kul muziku, uvek su omiljeni u društvu i imaju jasan stav koji se ne libe da pokažu. Upravo zbog svoje autentičnosti i urbanog duha, ali i talenta za bavljenje umetnošću, modom, fotografijom ili sportom, oni na društvenim mrežama lako skreću pažnju na sebe i izdvajaju se u masi.

Piše: Marija Arsić

U cilju pridruživanja LA kampanji i približavanja novostasaloj generaciji Z, Converse je u subotu, 13. aprila, u Beogradskom marketu priredio lepo druženje i iznenađenje za stotinak mladih ljudi iz Srbije koji se svojim profilom i imidžom uklapaju u koncept Converse_x_ globalne zajednice.

Po ugledu na slične kampanje u svetu, ceo događaj bio je organizovan u gerila fazonu, što znači da su organizatori iz kombija prisutnima delili patike koje su ranije kastomizovali njihovim nick-ovima sa Instagrama. Na taj način, svako od njih dobio je svoj jedinstveni par i tako se simbolično pridružio globalnom Converse_x_ pokretu.

Za razliku od LA kampanje kojom su obuhvaćeni isključivo modeli iz kolekcija One star, Chuck i ERX, lokalna kampanja odiše raznovrsnošću, budući da su u opticaju svi modeli koji su trenutno u ponudi ovog brenda, a među njima se najviše ističe kultni Chuck model, odnosno svima omiljene starke. Zahvaljujući tome, svako od prisutnih dobio je par koji u potpunosti odgovara njihovoj ličnosti i stilu.

Sa tim u vezi, oni klinci koji se u narednom periodu budu najviše istakli svojim angažmanom, dobiće priliku za nastavak saradnje sa brendom Converse u periodu od šest meseci, a sav sadržaj koji oni u međuvremenu budu kreirali biće podeljen kako na Instagram profilu @conversesrbija, tako i na @converse_x_ stranici.

U našoj galeriji pogledajte kako je proteklo ovo neobično gerila druženje.

#converse_x_ gerila druženjeOtvori galeriju
Dobitnici PROPR godisnje nagrade 2019 Gabrijela Petković Jovanović, Nataša Jovanović, Tamara Bekčić i Biagio Carrano dobitnici priznanja PRO PR Awards Grand Aroma_Nagradni konkurs_Uživanje za pamćenje Iskusite „Uživanje za pamćenje“ sa Grand Aroma kafom EUNIC Talks_Muzej istorije zena EUNIC talks: Stvaranje Muzeja istorije žena za 21. vek direct-media-banner Direct Media Academy 2019: Nova era komunikacija! · · · · · · ·