Čuvajte šume
U VAZDUHU · urban flash

Fotografije koje su pred vama izrazito su neugodne, ali one šalju veoma važnu poruku i alarmiraju svet šta zapravo znači kada polako nestaju šume. Jedna uništena šuma znači mnoštvo zauvek ugašenih života, i divlje životinje kojima su šume prirodna staništa prve su koje će stradati, ako se tako nešto desi.

Kreativni direktor Ganesha, Prasad Acharya zajedno je sa kopirajterom Kaushikom Kattyjem Royem napravila oglase za potrebe Sanctuary Asia, jednog od najznačajnijih magazina koji se bavi zaštitom životne sredine u Indiji.

Slogan ove kampanje glasi: „Kada nestane drvo, nestaje i svet divljih životinja“ a uz ovako snažnu poruku postavljene su i veoma potresne fotografije, koje bi trebalo da trgnu svakog čoveka koji možda i sam utiče na smanjenje broja šuma na planeti. Kada je reč o tropskim šumama, važno je napomenuti da svaka od njih sadrži 80 odsto biološkog diverziteta, kakav se ne sreće na drugim prostorima i u drugim šumama sveta. Ubrzana destrukcija šuma u Južnoj Americi i Aziji predstavlja ogroman problem na koji upravo ovakva kampanja želi da ukaže, na možda brutalan, ali svakako upečatljiv način.

Noć reklamoždera Noć Reklamoždera u Sava Centru Šta se krije iza čuvenih imena brendova Koja se značenja kriju iza imena poznatih brendova Bruce Hazara je Abbasovo umetničko ime Avganistanski Bruce Lee Najveći hitovi sa YouTube-a Najveći hitovi sa YouTube-a u 2014. godini ·