New York times - the truth is hard to find
U VAZDUHU · urban flash

Prošla je prva polovina godine, pa su urednici magazina Adweek, koji prati dešavanja u svetu marketinga i oglašavanja, odlučili da naprave izbor do sada najupečatljivijih kampanja. Bilo da pomno pratite šta se sve to menja u svetu oglašavanja, koje su novine a šta dosadne i prevaziđene tehnike, ili samo volite da se zabavite u roku od minut-dva, evo zgodne prilike…

Sledi izbor od deset promišljenih, duhovitih, osećajnih i nadasve zanimljivih reklama:

Delta + Tinder – Dating Wall

Avio kompanija Delta Airlines, u saradnji s popularnom društvenom mrežom za pronalaženje partnera Tinder, ukrasila je jedan zid u Bruklinu fotografijama s devet egzotičnih lokacija, kako bi samci u potrazi za srodnom dušom mogli da se slikaju ispred njega, jer istraživanja govore da ljudi za koje se smatra da su svetski putnici više privlače pažnju na ovoj društvenoj mreži.

Nike: Breaking 2

Kompanija Nike je proizvela patike za trkače, koji su pokušali da pretrče maraton za dva sata.

New York Times – The Truth is Hard to Find

U godini velikih političkih lomova, jedan od vodećih svetskih dnevnika New York Times osmislio je kampanju kojom pokušavaju da objasne čitaocima kolika je važnost objektivnog, istraživačkog novinarstva. Reklame je režirao Darrren Aronofsky, a glavna rola poverena je novinarima koji uz fotografije pričaju svoja iskustva sa najvećih svetskih žarišta

Atlantic – Am I Typecast?

U kratkom filmu reditelja Davida Shanea, glumac Michael K Williams raspravlja sam sa sobom da li mu holivudski producenti nude istu vrstu uloga. Trijumf dobro napisanog scenarija, režije i glume.

84 Lumber – The Journey

Najbolja reklama na ovogodišnjem Super Bowlu bavi se temom imigracije u pozitivnom svetlu.

Samsung – Ostrich

Virtuelna realnost, to jest proizvodi koji koriste ovu tehnologiju, do sada je bila preveliki zalogaj za ljude koji se bave reklamama. Do ovog klipa.

Coca-Cola – Pool Boy

Još jedna, doduše majstorski izvedena, fantazija o dečku koji čisti bazen.

Volvo – Moments

Ženama je bezbednost vozila daleko važnija od brzine motora. Volvo to potencira u ovoj reklami.

Apple – Earth (Shot on iPhone)

Uz naraciju pokojnog pisca naučne fantastike Carla Sagana iz knjige Pale Blue Dot iz 1994, Apple je napravio “protestnu” reklamu nakon što je predsednik SAD Donald Trump objavio da će povući potez s Pariskog sporazuma o klimatskim promenama.

Nespresso – Comin’ Home

Koliko biste daleko otišli zbog savršene šoljice kafe? George Clooney putuje kroz filmsku istoriju automobilom, motorom, na konju … prepoznaćete njegove saputnike.

pexels-photo_cover Povećajte svoju produktivnost korišćenjem ovih 5 pravila the_disaster_artist_lead_cover Trejler za film o najgorem filmu ikada Zbogom Photoshop!: Poznate žene bez šminke Zbogom Photoshop: Poznate žene bez šminke https://www.youtube.com/watch?v=Y0HDB2uYiAs Žena od hrkanja muža napravila remiks hita „Despacito“ · · · ·