ihaveadream_v1
PULS GRADA · aktuelno

Direct Media Akademija, deveta po redu, pod nazivom „I have a dream“, od 15. do 18. maja otvara vrata svima koji žele da pričaju o strategiji brenda, komunikacijskom planiranju, istraživanju, digitalu, PR-u, društvenim mrežama, trendovima. Inovativno poslovanje i digitalna transformacija biće teme o kojima će pričati specijalni gosti Akademije, svetski eksperti koji su ostavili i dalje ostavljaju trag u svetu komunikacija – u pitanju su Faris Jakob, suosnivač nomadske agencije za strateško i inovacijsko savetovanje Genius/Steals, kao i Jonas Kjelberg, jedan od kreatora platforme Skype.

Odgovore na pitanja kuda se zaputio svet advertajzinga i koji su to potezi pred nama u bliskoj budućnosti, donosi prvi modul „Brending i marketinška strategija“ brenda koji će voditi Mitja Tuškej, izvršni direktor Direct Media Slovenija; dok će na pitanja kako uspešno preneti poruku, kreirati integrisanu kampanju i podstaći komunikaciju s ljudima dati Marija Matić, Media Planning Director, na drugom modulu pod nazivom „Komunikacijsko planiranje“.

Direct Media Akademija je nastala 2012. godine kao interni edukativni program. Ovogodišnji slogan Direct Media Akademije posvećen je obeležavanju 50 godina od smrti Martina Lutera Kinga.

McDonald's Mundijal Opiši nam koliko voliš fudbal i vodimo te na Mundijal Bajaga otvara 6. STOP SHOP 6. STOP SHOP biće otvoren u Vršcu Sokolina art na Dunavu Srećan vam Dan planete zemlje Uniqa i 31. Beogradski maraton Uniqa muzički spektakl na 31. Beogradskom maratonu ·