5-28-Jenna-Lyons12341234423423434
PULS GRADA · moda

Džena Lions je kreativni director i predsednik J. Crew brenda i jedan od najboljih primera da se upornost i strpljenje isplate. Modna ikona stila, majka, moćna žena za primer…

Ona je i više nego neobična i upečatljiva, i prava inspiracija kako za stil, tako za život i karijeru. Ona motiviše i podstiče ljude da budu ono što jesu, da se ne boje svojih mana jer je to ono što ih i čini takvima kakvi jesu. Ona je primer da se težak rad isplati, da uvek treba da budemo borbeni i istrajni. Tvrdi da neko ne mora biti „cool” da bi bio uspešan, ono što je bitno jeste radna etika i puno truda i radnih sati. Smatra da je najlepše raditi ono što voliš i da posao i zabava ne moraju biti isključujući pojmovi.

Kad je moda u pitanju, kao i u životu, ona je smela i ne plaši se izazova koji podrazumevaju jarke boje i mešanje raznih printova.

Zaštitni znak

Njen zaštitni znak su naočare za vid s debelim crnim okvirom, crveni ruž i nesvakidašnje odevne kombinacije kao što su šarene ili pantalone s raznim printovima, materijali sa šljokicama, životinjske šare, a ono što je zanimljivo jeste da sve to na njoj uvek izgleda savršeno usklađeno i zanimljivo.

Ona je postepeno postala veoma cenjena poznata ličnost i zaštitni znak brenda J. Crew ali i muza mnogih dizajnera. Njen nadimak je „Žena koja oblači Ameriku‟ jer su upravo njen stil, energija, kreativna sila i stav uzdigli brend na tako visoku poziciju. Dok je bila mlada, bila je pravi autsajder, vršnjaci je nisu voleli i zadirkivali su je jer nije bila tipična privlačna tinejdžerka, pa je njen uspeh samim tim još i veći, nije se povukla već je bila borac. Baš zbog tog teškog odrastanja, okrenula se modi u kojoj je videla beg, smatrala je da u modi možeš biti ko god želiš da budeš i izraziš sebe i svoja osećanja kroz način na koji se oblačiš.

Korak po korak

Diplomirala je na Parsonsu 1990, na odseku za dizajn, a svoj prvi posao u J. Crew-u dobila je 1993, kad joj je bila 21 godina. Pre toga je kratko radila u modnoj kući Donna Karan, ali se nije pronašla tamo. Na početku stažiranja za J. Crew sedela je u hodniku, nije čak imala ni svoj sto, i kako i sama voli da kaže, bila je asistent nečijeg asistenta. Ali je vrlo ponosna na činjenicu što je počela od nule, i što je na neki način rasla i polako evoluirala s brendom.

Ona je u poslednjih deset godina napravila jak i moćan brend od J. Crew-a, i kaže da se nije služila nekom posebnom strategijom ili formulom, već je jednostavno poštovala i pratila svoj instinkt. Tvrdi da je ono što čini taj brend posebnim upravo sklapanje više njihovih komada zajedno.

Prošlo je šest godina od aprila 2009. godine kad je predsednik Obama sa svojom porodicom za vreme inauguracije nosio odeću marke J. Crew napravljenu specijalno za tu priliku, koju su oni kombinovali s komadima visoke mode. Mišel Obama ponela je krem kardigan s kristalima koji je u roku od nekoliko sati bio rasprodat po ceni od 298 dolara. Nakon toga krenula je i masovna pomama za ovim brendom.

Obama je takođe još 2008. doprineo ovom brendu jer je nosio njihovu odeću u jednoj emisiji, a zahvaljujući tome, akcije kompanije porasle su za 8,2%.

Greške su OK

Džena kaže da se nikad nije plašila da napravi grešku, i da se, ukoliko se to desi, trudila da nauči iz njih, što je više moguće. Ona opisuje svoj proces rada kao kontinuirano razmišljanje o tome kako stvari mogu biti bolje. I kad sve izgleda potpuno van kontrole, obično se dese i najbolje stvari. To se Dženi desilo više puta.

Takođe, ona naglašava da upravljanje kreativom nije nimalo lak posao. Uključuje puno emocija, glađenja, ali i strogoće. Uvek se trudi da se prilagodi ljudima s kojima radi jer je svako jedinstven. Kad neko od kreativnih ljudi s kojima radi predloži neku ideju, ona se trudi da je razume i skoro uvek i iskoristi.

Promišljena i mudra, desilo joj se čak i da odbije da dizajnira haljinu za dodelu Oskara. Rok je bio samo dve nedelje, i nije želela da zbrza posao jer je znala da kvalitetna i dobra haljina nije mogla biti završena za tako kratko vreme, a i željeni rezultat ne bi bio postignut da se, na primer, haljina našla s osobom koja je nosi na spisku najgore obučenih. Ona se vodi logikom da ma koliko dobro zvučala neka prilika, ne treba je baš uvek prihvatiti ukoliko znate da nećete moći da je iskoristite na pravi način i date svoj maksimum.

Lions promoviše činjenicu da joj se uspeh nije dogodio preko noći, već je polako i teško išla ka njemu. Neguje prirodan izgled, pa je to i zaštitni znak brenda za koji radi, u životu nikad nije baš sve savršeno, pa tako treba biti i u modi – kosa i šminka na primer mogu biti prirodne i ne previše sređene, uz savršen autfit. Lions je izjavila da je seksepil najlepši na nekom ko se ne trudi da bude seksi. Element nesavršenosti nas zapravo čini ljudskim bićima, smatra Džena.

Mad Men Evolucija stila u seriji „Mad Men“ Office stil Budite „modni šef“ u kancelariji Supercolor Supercolor Farela Vilijamsa dolazi u Srbiju Rančevi za laptop Praktični rančevi za laptop računare ·