page-cover-prevara
PULS GRADA · shopping

Živimo u vremenu u kome sve nije uvek kao što izgleda. Više ne možemo da verujemo slikama jer je sa današnjim tehnologijama nikad jednostavnije napraviti ubedljive foto-montaže, ali ono što je zabrinjavajuće je da i dalje nasedamo na stare trikove koje nam podmeću proizvođači robe koju svakodnevno kupujemo u radnjama.

Oni to najčešće rade odgovarajućim dizajnom pakovanja koji ima za cilj ili da prikaže proizvod mnogo lepšim nego što je inače ili da pokrije praznine kako bi stvorio iluziju mnogo većeg artikla nego što je stvarno slučaj. Naša galerija je puna primera koji savršeno ilustruju ovaj zabrinjavajući fenomen. Nadamo se da će vam neki od njih pomoći da sledeći put prezrete pokušaje kompanija da vam prodaju svoje proizvode po cenama koje ne odgovaraju njihovoj pravoj vrednosti.

Evo kako nas sve brendovi obmanjuju pakovanjimaOtvori galeriju
BeFunky-collage (2) Converse u novoj kampanji poziva žene da redefinišu reč „žena” CR11697 - KL - SS19 - Dual - Big Sur - Boutique Bazaar - 401 - 3060_F Vatromet boja i printova za SUPERDRY – kolekcija za proleće/leto 2019 house-of-samsonite-poklon-kartica House of Samsonite: Poklon kartica DIESEL_SS19_BAF_SPREAD_IN-SHAPE Diesel ponosno predstavlja novu prolećnu kampanju „Budi pratilac” · ·