Ferrari Sergio
PULS GRADA · auto

Imati Ferrari je privilegija sama po sebi, a ako u garaži čuvate neki od modela koji su proizvedeni u limitiranoj seriji onda je to dodatna čast. Tako će se osećati i vlasnici modela Ferrari Sergio koji će biti proizveden samo u šest primeraka. Ova jedinstvenost moraće dobro da se plati, a ako je suditi na osnovu prethodne ograničene serije Ferrari F60, cena može dostići i 2,5 miliona dolara.

Nastao na platformi Ferrari 458 Spider, novi Sergio koncept svojim vlasnicima donosi doživljaj sa vetrom u kosi. Ali i privilegiju da se voze u raritetu čiji nesvakidašnji dizajn potpisuje Pininfarina povodom 60 godina saradnje sa kućom iz Maranela. Inspiracija za model Sergio pronađena je u Ferrari trkačima iz 60-tih godina prošlog veka. Niska špicasta silueta, ne tako veliki prednji gril i ogromni točkovi su prvo što zapada za oko. Sergio ima spojene prednje farove u jednu veliku svetleću površinu što je još jedan od detalja koje je „pokupio“ sa čuvenih automobila iz sredine 20. veka pa predstavlja redizajnirani klasik.

Vrata na Sergio počinju tek od polovine bočne strane i otvaraju se na gore poput krila, pa će putnici bukvalno morati da uskaču. Za razliku od koncepta, očekuje se da će zbog bezbednosti biti dodat vetrobran jer bi bilo čudno da putnici svakodnevno moraju da nose kacige poput profesionalnih trkača. Međutim, većina učesnika u saobraćaju će Ferrari Sergio gledati otpozadi kada projuri pored njih, a tada će primetiti prepoznatljive farove, difuzor vazduha, ali i tradicionalno izostavljanje spojlera kako se perfektna linija ne bi naružila.

Iza dva putnika se smestio ogromni 4.5 litarski V8 motor koji je kao i kod svakog Ferrarija priča za sebe. Kada se stisne pun gas on daje čak 605 konjskih snaga (35 više od standardnog 458 Spider) što garantuje da ćete iz mesta mirovanja do stotke stići za 3.4 sekunde, dok skazaljka brzinomera može da se kreće do 320 kilometara na čas. Stabilnost, odnosno prijanjanje za podlogu, potpomaže roll-bar što je još jedno od rešenja preuzetih sa modela koji su krstarili pre pola veka.

Spoj retro dizajna i modernih potreba primetan je i u kokpitu. Poznata Alcantara sedišta su se smestila u okruženje kojim dominira crna koža prošivena upadljivim crvenim šavovima. Nije izostao ni karbon koji u Sergio Ferrari unosi duh 21. veka. Zato je sve „svemirsko“, od oblika upravljača, ventilacionih otvora, do oštrih ivica i prekidača na centralnoj konzoli. Sve je podređeno vozaču jer mu pri velikim brzinama komande moraju biti na dohvat ruke, dok suvozač može da se opusti i uživa u predelima pored kojih „proleću“.

Snow Crawler Snow Crawler – motorne sanke sa kabinom Ford F-150 Ford f-150: Američki san na točkovima McLaren McLaren 650S: U paukovoj mreži Honda Dva u jedan – revolucionarna reklama za Hondu Civic Type R · · ·