poltergeist
KULTURA · film/TV

Pre skoro 35 godina, Spilberg producent nezadovoljan svedenom režijom Toba Hupera, odlučuje da sam završi svoje omiljeno horor čedo o porodici iz predgrađa i oskrnavljenim grobovima. Iste godine je trebalo da izađe i „E.T.‟, pa kako legenda kaže, Huperovo ime ostaje da se publika ne bi zbunila.

Tehnologija početka osamdesetih se bodrijarovski uklopila u zavisnost od televizije, međutim, rimejk Gila Kenana (osvedočenog reditelja dečjih klasika) očekivano je vérité sagledavanje filmske mitologije koje začudnost i veru pretpostavlja hokingovskim (meta)fizičkim objašnjenjima o paralelnim svetovima.

„Novo čitanje klasika‟ je potentni postmoderni narativ koji Poltergejst stavlja u kontekst svedenijeg, ali i dalje uz imperativ tehnologije koja je četrdesetak godina kasnije i te kako otuđila čitavo čovečanstvo.

Sinergija prosečne porodice odavno više nije ista kao nekad, otuda i njena disfunkcija danas ima drugačije polazište. Percepcija duhova, kao i poštovanje počivših, takođe spada u poovsku romantiku davno prohujalih vremena, tako da se ovaj film zasniva na 3D instant trikovima zbog kojih skačete iz stolice, takođe, ne obraćajući se publici izvornika, već publici koja se rodila smenom milenijuma.

sadasd1-1000x500 Muškarci plaču uz ove filmove Kris Li Negativac koga smo voleli: Christopher Lee (1922-2015) Moda i filmovi iz '80-ih 10 filmova iz ’80-ih koji nas uče stilu Melissa McCarthy Top 5: Najvoljenije filmske i TV buce i buconje ·