Ted2_SBgr1

Koliko god ovaj naš prepoznatljiv svet sve više klizio ka suštinskom kraju i posrnuću, istinska politička nekorektnost je disciplina nekih davnih vremena prošlog veka. Danas je sve bukvalno, karantinski čisto, kapriciozno, crno ili belo. Nema više istinskog stilskog poigravanja, uzvišene ironije ili uvredljivog cinizma.

Ted 2 je predstavnik momčadi Holivuda koji kao film puca po svim šavovima osnovnih dramaturških principa, koji sadrži ofucanu i otrcanu poruku o jednakosti, ljudskosti, međutim, način na koji je ovaj film isporučen bioskopskoj publici (nažalost, pretežno starijoj i popkulturno svesnoj) jeste nešto najsubverzivnije još od Teda 1 i prvih 13 sezona TV serije Family Guy.

U tom smislu, Set Mekfarlan je čovek koga možete samo najstrašnije mrzeti i omalovažavati kao plagijatora i kompilatora, ili s druge strane obožavati kao čoveka koji ume u lice da vam kaže sve najpipavije i najosetljivije teme zavijene u ubojiti cinizam, bilo da se radi o 11. septembru, Slobodanu Miloševiću, dominaciji i demonizaciji zdrave hrane i zdravog života u poslednjih četvrt veka. Mekfarlan je hedonistički bonvivan, vajldovske hitrine i profinjenosti u ovom poroznom svetu, a Ted 2 je osvedočeno najbolja komedija makar ove godine, koja je injekcija adrenalina umornim generacijskim klovnovima Vilu Farelu i Benu Stileru.

Iako postoji bar desetak ubitačnih šala koje su samo eksplicirane iz Family Guy, zahvaljujući Mekfarlanovom najjačem komedijaškom oružju, tajmingu i repeticiji, čak i 2015. postoje uspele otrovne strelice na račun naše percepcije (homo, trans, bi) seksualnosti, rasizma, tragedije, feminizma, mizoginije, alokoholizma ili uživanja teških narkotika u perverznom vremenu medijske pedofilije s jedne strane i militantne političke korektnosti s druge strane.

Naravno, ne treba biti postmoderni Hajdeger ili Vidgenštajn da bi se shvatili svi slojevi Teda 2, jer film funkcioniše i na tom začudnom jednodimenzionalnom nivou kao bezobrazni slepstik lošeg ukusa u kome se često nalaze Star Wars reference, a kameo uloge imaju neki fini ljudi kao Lijam Nison ili Semjuel Džekson. A u slučaju da je smeh jedini razlog za postojanje ove komedije (većini – izvinjenju za film), onda je samo nebo granica za ocene.

Gremlini Hej! Gde je treći deo? Filmski serijali od samo dva dela Pogledajte trejler za novi "Batman v Superman Pogledajte trejler za novi film „Batman v Superman: Dawn of Justice“ 'Superman': Friedrich Nietzsche, German philosopher, 19th century (1956). 10 filmova inspirisanih Ničeovom filozofijom Sanandreas_SBgr21 Filmska recenzija: „San Andreas“