naslovna
PULS GRADA · destinacija

Turistička organizacija Nemačke (DZT) je organizovanjem 45. po redu GTM-a, najvažnijeg prodajnog događaja za nemački dolazni turizam, upisala još jedno uspešno poglavlje u istoriju GTM-a.

O ovome svedoči i anketa koju je DZT sprovela po završetku dvodnevnog workshop-a u kojoj su nemački ponuđači iz oblasti turizma imali priliku da daju svoju ocenu događaja. Anketa je pokazala da je 18% njih prvi put prezentovalo svoju ponudu na GTM-u, 81% je učestvovalo makar po drugi put dok je preko 38% ponuđača učestvovalo više od 10 puta. Ocena samog događaja je još bolja nego prethodne godine: 98% ponuđača je bilo zadovoljno ili veoma zadovoljno svojim učešćem (naspram prošlogodišnjih 94%); 94% se izjasnilo da želi da učestvuje i iduće godine; 85% je ocenilo GTM kao dobru ili veoma dobru platformu za sklapanje novih poslova; 80% je ostvarilo makar 6 novih kontakata sa KAM menadžerima – od kojih je preko polovine pridobilo više od 10 novih kontakata.

Na 45. GTM-u koji je održan u periodu od 12. do 14. maja 2019. u Vizbadenu učestvovalo je više od 500 profesionalaca industrije turizma iz celog sveta kao i stručni novinari iz svih emitivnih tržišta.

Tokom edukativnog programa Turistička organizacija Nemačke i njeni partneri su gostima iz celog sveta pružili informacije o novim trendovima, razvoju i turističkim ponudama Nemačke. Oko tri stotine predstavnika iz oblasti hotelijerstva, transporta, agencije za dolazni turizam i lokalnih i regionalnih turističkih organizacija su tokom dvodnevnog workshopa organizovanom u RheinMein Kongresnom Centru prezentovali širok dijapazon i kvalitet svojih ponuda stručnoj publici iz celog sveta. Tom prilikom je, korišćenjem networking tool-a zakazano čak 18.000 termina za sastanke.

Učesnici su ove godine naročito pohvalili plan, program i organizaciju događaja a pozitivne utiske su ostavili i organizovani obilasci Vizbadena, kao i upotreba javnog prevoza u svrhu očuvanja životne sredine.

Petra Hedorfer, predsednica upravnog odbora Turističke organizacije Nemačke, je zaključila: „Ovogodišnji GTM je još jedan u nizu pokazatelja o tome koliko menadžeri turističke industrije iz celog sveta cene i poštuju spregu efikasne organizacije sa jedne, i ličnog kontakta sa druge strane. Zahvaljujem se odgovornim licima grada Vizbadena, organizacionom timu Wiesbaden Marketing GmbH i HA Hessen Agentur GmbH kao i svima ostalima koji su učestvovali, na zaista profesionalnoj organizaciji. Oni su partnerima Nemačke turističke organizacije pružili odličan okvir za uspešno poslovanje.“

Martin Michel, generalni direktor kompanije Wiesbaden Marketing GmbH, dodaje: „Mi smo, u tome što smo bili domaćin GTM-a, videli veilku šansu da naš grad direktno predstavimo donosiocima odluka u turističkoj industriji. Sigurni smo da će ovogodišnji GTM dati jasne podstreke i doprinose u pozicioniranju Vizbadena kao grada kulture koji treba da bude upisan kao destinacija na mapi internacionalnog tržišta.“

candre-mandawe-770521-unsplash Ovo su najtraženije destinacije širom sveta BeFunky-collage Ako pada kiša dok ste na ovom italijanskom ostrvu, vraćaju vam novac! jakob-owens-262577-unsplash Poznata plaža biće zatvorena do 2021. godine 2 Vizbaden je domaćin GTM-a 2019 · · · · ·