cover heineken exit
U VAZDUHU · promo

Jedan od najpoznatijih svetskih brendova Heineken predstavlja novo specijalno dizajnirano pakovanje, povodom festivala Exit i Love fest i poziva sve potrošače da učestvuju u nagradnom konkursu „Pokaži kako živiš svoju muziku“. Glavna nagrada je Heineken experience na ovim muzičkim festivalima, koje uključuje ulaznice za sve dane, prevoz do i sa festivala i spektakularni provod u Heineken VIP vili.

Nova specijalna serija pakovanja lansirana je u sklopu Heineken LIVE YOUR MUSIC kampanje, uz želju da obraduje i ohrabri potrošače da otvore svoj svet poneseni strašću prema muzici i da svoju muziku zaista i žive.

Za učešće u nagradnom konkursu potrebno je da potrošač slika ili snimi svoj doživljaj muzike uz novu Heineken bocu ili limenku, sa logom festivala Exit ili Lovefest, i podeli ga na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter uz #LiveYourMusicAtExit ili #LiveYourMusicAtLovefest. Svakog petka Heineken će birati po pet najkreativnijih pobednika ove akcije. Više informacija o nagradnom konkursu možete pronaći na sajtu.

Pobednici ovog nagradnog konkursa imaće slobodan ulaz za dnevni boravak u Heineken VIP vili, u kojoj ih očekuju i odlične DJ radionice, tematske žurke, vrhunska hrana uz Heineken, zabava i sjajni provod. Novo pakovanje potrošači mogu naći u svim trgovinskim lancima širom Srbije.

Heineken deli strast prema muzici sa svojim potrošačima i ohrabruje sve zaljubljenike u muziku da ne budu samo slušaoci, već da slobodno i opušteno žive svoju muziku gde god da se nalaze. Za vrhunski dozivljaj muzike i uživanje kakvo zaslužuju, kreirali smo nova pakovanja i osmislili niz aktivacija koje će pružiti jedinstvenu priliku da muziku osetimo zajedno“, izjavila je Tijana Domanović, Heineken brend menadžer.

Pre i tokom trajanja festivala Exit i Lovefest, potrošači će imati priliku da osvoje i dodatne nagrade, jer je Heineken pripremio i brojna iznenađenja. Nakon Exita od 6. do 9. jula, Heineken nastavlja muzičko putovanje u Vrnjačku banju na Lovefest, koji će od 3. do 5. avgusta biti održan pod sloganom Next level.

Heineken, kao jedan od globalnih lidera svojim poslovanjem nastavlja da podiže svest o važnosti umerenog konzumiranja i odgovornog ponašanja kako prema sebi tako i prema drugima. U tom duhu i ove sezone Heineken sprema aktivacije u cilju edukacije potrošača na ovu temu.

Neka ovo bude leto muzike, prepusti se sjajnom zvuku uz hladni Heineken i prijavi se i ti – pokaži kako živiš svoju muziku uz Heineken!

QANTAS TAL Aviation: Nove aviokompanije u Beogradu cover uniqa UNIQA putno osiguranje za pobednike konkursa „Putujemo u Evropu“ Da kupovina bude uživanje_fotografij Banca Intesa: Da kupovina bude uživanje DSC_0820 Otvaranje robne kuće IKEA je 10. avgusta · · · · · ·