hrana
PULS GRADA · zdravlje

Hrana može biti moćan alat kada je u pitanju održavanje kako fizičkog tako i mentalnog zdravlja. Od dobijanja hranljivih materija za funkcionisanje u toku dana, do hrane koja može da snizi krvni pritisak, možete uz pomoć pojednih namirnica da utičete i na to kako se osećate. Ako patite od anksioznosti znate da treba da izbegavate alkohol, kofein i masnu hranu…

A šta vam može pomoći da suzbijete anksioznost? Postoje namirnice i za to, naravno nećete rešiti „problem“ ali možete uticati na to da se osećate bolje. Postoji hrana i napici koji mogu učiniti da se osećate snažnije, osveženije i umirujuće.

Prvi na listi je badem.

Sadrže cink, koji pomaže da se raspoloženje zadrži uravnoteženim, kao i zdrave masti za neurotransmitere i gvožđe za aktivnosti mozga.

Avokado je druga namirnica koja može da pomogne.

Avokado je super zdrava hrana, pruža hranljive materije za neurotransmitere i sadrži više zasićenih masti koje pomažu pri anksioznosti.

Čaj od kamilice je poznato sredstvo smirenja. Zaista, ne postoji nijedna stresna situacija u kojoj ovaj napitak nije pomogao.

Losos je takođe saveznik u suzbijanju anksioznosti.

Sadrži omega-3 masne kiseline koje su odgovorne za smanjenje teskobe i opšte poboljšanje raspoloženja.

Voda je neizostavni saveznik.

Dehidratacija može imati veliki uticaj na vašu energiju i opšte raspoloženje. Ako osetite da ste žedni, tad ste već dehidrirali.

dijeta Ako držite dijetu, postoji nekoliko trikova koje bi trebalo da znate sitnice Kako da budete srećniji spavanje Kako do kvalitetnog sna tokom putovanja hrana Hrana koja vam može pomoći da smršate · ·