#selfieless_Kolaz4_cover
U VAZDUHU · promo

Krajem prošle godine je pokrenuta inicijativa #selfieless sa idejom da se proširi ideja o činjenju dobrih dela, kao i da pogledamo ljude oko sebe, kojima je potrebna naša, i najmanja, pomoć.

Ova pan-evropska inicijativa se u Srbiji promoviše preko Facebook-a, tačnije preko stranice Canon Srbija na najpopularnijoj društvenoj mreži. Selfieless je podržao veliki broj naših građana, kao i brojne poznate ličnosti, koje su se uključile svojim dobrim delima ovoj akciji.

#selfieless je inicirala kompanija Canon nakon donacije evropskom Crvenom krstu u iznosu od milion evra. Jedan deo ovog iznosa je dobio i Crveni krst Srbije koji će iznos upotrebiti na vođenje grupe dece iz najugroženijih sredina u Srbiji narednog leta u svoje odmaralište u Baošićima.

Nectar NECTAR: Najbolji brend u Srbiji po glasovima potrošača Aleksandra Savic, Plazma prima nagradu Plazma je dobitnik priznanja „Najbolje iz Srbije“ HJ1A0267a IDEA pokrenula niz edukativnih radionica coverkonkurs Zbog velikog interesovanja konkurs „Pokreni se za posao“ produžen ·