1(1)
U VAZDUHU · promo

Zajedništvo, liderstvo i ljudi su ključni za uspeh svake globalne kompanije. Tako i METRO zajedno sa svojim partnerom „Crédit Agricole Srbija” , uz podršku Skupštine grada Beograda i Banke hrane, skoro deceniju pomaže socijalno ugrožene porodice u Srbiji.

U okviru projekta Novogodišnja kutija tokom devet godina, koliko traje ovaj humanitarni projekat, kompanija je obradovala oko 15.000 dece širom Srbije. Mališanima se, tradicionalno, svake godine, u Sava Centru, priređuje praznično druženje i  darivanje novogodišnjh paketića. Novogodišnja kutija je nastavak projekta Vila Dobrila – Magični doručak, u okviru kojeg  je obezbeđeno 70 tona hrane za više od 35 škola za decu sa smetnjama u razvoju iz Srbije. Tokom skoro decenije postojanja, obe akcije daju značajan doprinos unapređenju kvaliteta života maloletne dece.

METRO Srbija je kompanija vođena pravim vrednostima, koje definišu način na koji poslujemo.  Trudimo se da održimo najviše etičke standarde i da budemo dobar primer društvenoj zajednici, pa i ne čudi toliki broj partnera, kompanija sličnih nama, koje žele da podrže i učestvuju u akcijama koje organizujemo. Naši humanitarni projekti su bazirani na istoj viziji, a pokrenuti sa željom da doprinesu rešavanju društvenih izazova u Srbiji.


1 METRO: Digitalizacija u cilju unapređenja poslovanja kupaca 78 Envoy Conference: Savšen prostor za održavanje vašeg sledećeg događaja CeosetiznenađenjapakujeseutakozvaniKovceziciznenadjenjakojiklijentdobijasasvimdetaljima Prva agencija za osmišljavanje i organizaciju iznenađenja IntesaAcademia_fotografija2 Banca Intesa: „MEET THE FUTURE” · · ·