HJ1A0267a
U VAZDUHU · promo

IDEA je drugu godinu zaredom pokrenula inicijativu u okviru koje će održati radionice za mališane u čak četiri beogradske opštine, kako bi ih edukovala o važnosti zdravog načina života i ishrane. Na početku ove akcije, mališani u vrtiću „Biser“ na Vračaru, imali su priliku da se, kroz druženje sa poznatim voditeljem Osmanom Ahmedom i uz interesantnu predstavu, upoznaju sa činjenicama zbog kojih se voće i povrće preporučuje u ishrani. Da je ova tema itekako interesantna za njih, pokazala su brojna pitanja koja nisu štedeli kako bi došli do novih saznanja kada je u pitanju zdrava ishrana.

Radionice će u toku februara posetiti i vrtiće u još tri opštine u Beogradu, kako bi što više mališana na ovaj interesantan način usvojilo zdrave navike koje će doprineti kvalitetnijem detinjstvu i zdravom odnosu prema životu.

U svojim objektima IDEA takođe sprovodi ovu kampanju, koja uz pažljivo odabranu ponudu i pristupačne cene svežeg voća i povrća, svoje potrošače uvodi u svet zdravlja. Pod sloganom Odaberi zdravo, uberi sveže, ova kampanja omogućava potrošačima da u najbližoj IDEA prodavnici, svakodnevno odaberu kvalitetno sveže voće i povrće kontrolisanog porekla. U toku ovog meseca, IDEA je za potrošače pripremila mirisne nedelje pune boja, u kojima će biti  predstavljeno najatraktivnije sezonsko i egzotično voće i povrće iz prave IDEA bašte.  Nakon nedelje egzotike, na redu je nedelja jabuka, a one najizbirljivije će iznenaditi BIO organski segment u IDEA prodavnicama super formata.

HJ1A0106

coverkonkurs Zbog velikog interesovanja konkurs „Pokreni se za posao“ produžen covernestle Nestlé predstavlja nove žitarice idealne za doručak Proba predstave Sama je trazila Projekat „Sama je tražila“ protiv nasilja nad ženama Bojan Perić Svaki dan ima bolji ukus uz Chipsy osmeh · · · · ·