reči
U VAZDUHU · urban flash

Ime brenda je jedan od stubova njihovog korporativnog imidža. Ime je prvi utisak koji stičemo o brendu. tako da se brend takmiči na međunarodnom tržištu, i bitno je ispitati šta njegovo ime znači. Jer, nekada je razlika u jezicima problem na koji niste računali!

Ime kompanije je važno jer predstavlja brend, ono je stoga bitan deo lične karte kompanije, jer je posebno važno kako se kompanija predstavlja na tržištu. Zato ime mora biti pažljivo odabrano.
Verujemo da kompanije žele najbolje za sebe, ali ponekad se čini da su zaboravili da urade domaži zadatak, da provere kako sve to zvuči na stranim jezicima i koje je značenje njihovih ključnih reči. Pojedincima je baš neprijatno, jer njihovi nazivi imaju zaista uvrnuta i neprimerena značenja na stranim jezicima. Uverite se i sami.

Da, nešto je zaista neverovatno. Ali, sve je istinito. razmislite dobro ako vi otvarate firmu ili plasirate neki nov proizvod, proverite značenja reči na jezicima tržišta na kojima želite da prodajtete ili reklamirate svoj proizvod!

Video koji svedoči o tome kolika je moć lepe reči Video koji svedoči o tome kolika je moć lepe reči If I Could Talk „If I Could Talk“ – kratak film o psećem životu predmeti Ovako izgledaju najstariji poznati predmeti i odeća ilustracije Kako se to promeni život sa 30 godina? · · · ·