Jean-Claude Biver-cover
U VAZDUHU · intervju

Najznačajniji biznismen i ikona u industriji luksuznih brendova, čovek zaslužan za globalni uspeh poznatih brendova kao što su TAG Heuer i Hublot, Jean-Claude Biver održaće ekskluzivno predavanje u prestižnom Grand Park Hotelu Rovinj u četvrtak, 19. septembra. Weekend Masterclass novi je format predavanja na najvećem regionalnom festivalu komunikacija koji će se održati od 19. do 22. septembra u Rovinju.

Ovaj veliki marketinški stručnjak koji je prvi uklopio luksuzni brend u svet fudbala govoriće o tome kako je gotovo preko noći uspeo od relativno mladih modnih kompanija napraviti luksuzne brendove koji su danas stvar prestiža i čije proizvode svi žele u svojoj privatnoj kolekciji. U intervjuu otkriva kako je izgledao proces oživljavanja Hublota, što danas prodaje luksuzne proizvode i kakvu im budućnost predviđa.

Verujem da se pojam luksuznih brendova menjao tokom proteklih decenija. Šta je po Vama nekad bila karakteristika luksuznih brendova, a šta danas?

Pre 45 godina većina je brendova bila u rukama porodice, sada ih većina, osim dve ili tri, pripada grupacijama. To je vrlo velika i važna promena.

Što mislite koji je razlog zbog kojeg su mehanički satovi ponovno dobili na popularnosti?

Danas se u svetu tehnologije i prolaznosti ljudi pokušavaju povezati s „večnošću“, a umetnost izrade satova je poput drugih umetnosti koje je obeležila upravo večnost.

Zašto ste verovali da će mehanički satovi preživeti i biti profitabilni?

Jer sam znao bolje od drugih da mehanički sat pripada umetnosti i da umetnost nikada neće zastareti. Bog, umetnost i ljubav su večni!

Možete li nam objasniti proces ponovnog oživljavanja Hublota?

Sve je počelo kada smo pronašli i definisali poruku brenda. Pre mog vremena Hublot je bio samo proizvod. Ono što smo moj tim i ja napravili je to da smo Hublotu dali jasnu poruku i jednom kad smo je pronašli i definisali, stigao je uspeh.

Prvi ste uklopili luksuzni brend u svet fudbala i automobilskih trka. Kako se rodila takva ideja?

Prvi sam uočio promenu percepcije među novom generacijom koja me, među ostalim, usmerila i prema fudbalu.

Šta danas prodaje luksuzan proizvod, koji su to kriterijumi po Vama?

Umetnost, kvalitet, ekskluzivnost, prestiž i naravno VEČNOST.

Kakvu budućnost predviđate luksuznim satovima i švajcarskim brendovima?

Švajcarski visoko kvalitetni brendovi satova proizvode satove koji su stvoreni da traju večno.

Kako danas ljudi kupuju, koji su to kriterijumi odabira u odnosu na period od pre 20-30 godina?

Ljudi su sve manje verni brendu, a sve su više pod uticajem trendova ili mode.

Koji model sata možemo najčešće videti na Vašoj ruci?

To je uvek moj Hublot Bigger Bang Tourbillon Chronograph All Black.

Jedan ste od predavača na ovogodišnjem Weekend Media Festivalu. Na čemu će biti fokus Vašeg predavanja?

Govoriću o preduzetništvu i razvoju luksuznih brendova u doba tehnologije.

Boris Kocis 2 Gala Čaki: Rad na sebi krucijalan je za umetnika Naslovna fotografija - model Alvarezsaurida koji je uradio Boban Filipovic Boban Filipović: Paleoumetnik koji dinosauruse vraća u život BeFunky-collage (15) Glumci Bojan Perić i Miodrag Dragičević otkrivaju kako provode vrele letnje dane i najavljuju nove poslovne poduhvate Miha Gros Dr Miha Gros, direktor Bauhaus muzeja u Tel Avivu: 4000 zgrada Belog grada · · · · · ·