Kako da zavolite trčanje
PULS GRADA · sport&rekreacija

Postoje trenuci zbog kojih verujete da je trčanje prava noćna mora. Evo, na primer, trčali ste sto metara za autobusom, bilo je teško, uspeli ste, ali vas je pola autobusa gledalo kako preznojani dahćete sve do stanice na kojoj silazite. To je pogrešan primer koji sebi dajete, kada vas lude misli „navode“ da se bavite trčanjem…

Pogrešan primer može sve da pokvari, ako ne verujete setite se samo lošeg prvog dejta koji se pretvorio u ljubav za ceo život. Dakle, ako ste početnik i hoćete da okušate sreću sa trčanjem biće vam potrebno nekoliko dobrih saveta. A oni su baš tu, idemo redom:

1. Pronađite aplikaciju koja vam odgovara

Trčaćete, ali morate da znate šta je ok, a šta bi moglo da vam škodi. Niko se nije naučen rodio, pa stoga morate i vi malo da zaronite u teoriju pre nego što pređete na praktičan deo. Mnogi su pohvalili Bread & Butter, Runkeeper besplatne su i čuvaju sve vaše rezultate tako da možete da upoređujete. Couch-to-5k ima program za trčanje 3 puta nedeljno, a tu je i Run An Empire igrica u kojoj osvajate carstvo tako što pretrčite određenu kilometražu!

2. Pronađite idealno mesto za trčanje

Ko kaže da morate tamo gde trče i svi drugi, pođite najpre u istraživanje vašeg komšiluka, možda i tu ima zgodnih mesta. Na kraju, možete sebi da postavite izazov i svaki put trčite na drugoj opštini!

3. Napravite odgovarajuću plejlistu

Da, istina je, američki naučnici su uspeli da dokažu da se tempo trčanja može pojačati takoreći prirodno u slučaju kada slušate odgovarajuću muziku. Zato je potrebno da ne lažete sebe, da na listu stavite ono što volite ali i ono zbog čega ćete se osećati kao da imate dovoljno snage da ako treba trčite još kilometar. Muzika bi trebalo da bude vaša motivacija!

4. Izbegavajte prejedanje

Ako imate problema sa želucem bilo bi dobro da jedete tek nakon trčanja, dok za slučaj da vam lagani potresi koje izaziva trčanje ne remete prethodno uzet obrok, možete da razmišljate o laganoj više užini nego ručku pre trčanja. Banana, polovina energetskog bara, šargarepa – to će vam dati potrebnu snagu!

5. Budite nemilosrdni prema sebi

„Uradiću to posle posla“ ovo vam je sigurno poznata mantra, a na kraju vas ona udobno smesti u sofu umesto da vas motiviše da pretrčite kilometar više. Što se stvar duže odlaže velike su šanse da se ona neće ni dogoditi. Idealno vreme za trčanje je pre ili odmah posle posla. Ako imate uslova, prsvucite se u kancelariji i trk do kuće, to se zove pametno utrošeno vreme.


Fudbaleri Batistuta On je srećan u novom klubu: Mario Balotelli ne podnosi „Liverpool“ žene Kako je to kad si žena koja prati fudbal z Najbolje obučeni teniseri svih vremena ju Fudbaleri koji ne izgledaju baš srećno u novim klubovima · ·