simon-rae-438771-unsplash
PULS GRADA · zdravlje

Sve više novih istraživanja ističe kako je meditacija veoma zdrava i može biti korisna za sve ljude, bez obzira na godine i fizičko stanje organizma. Ono što mnoge može odbiti od nje je što deluje preteško za početnike.

Istina je da svako može da proba da se bavi meditacijom i da u tome uspe. Potrebno je samo da pronađete svoj način, a ne da se opterećujete gomilom pravila. Ovo su neki saveti kako da sve započnete jednostavno i uspešno.

Otkrijte šta vam prija

Svi benefiti meditacije neće vam uopšte pomoći ako se njoj posvetite tako da vam se ne sviđa ni jedan jedini trenutak. Morate pronaći pristup koji će vam prijati, kako biste zaista mogli da iskoristite vreme koje posvećujete tome. Postoje razne vrste meditacije koje možete istražiti i razni načini na koje se njima možete baviti.

I kratak početak je dovoljan

Kao i kod mnogih drugih disciplina, ne treba se opterećivati time koliko vremena možete posvetiti tome u početku, već je važno da počnete. Čak i deset minuta meditacije dnevno je dovoljno da osetite neku promenu u organizmu i motivišete sebe da nastavite sa tim, a povećanje dužine trajanja lako će doći i naknadno.

Udobno se smestite

Možete naići na različite preporuke o položaju za meditaciju i na kojim mestima to ljudi rade. Ne morate se ograničiti na ono što je neko drugi preporučio, već sami ispitajte šta vam najviše prija. Ključno je da se u tom trenutku osećate udobno i prirodno, jer u suprotnom ne možete doći do rezultata ako vam položaj tela predstavlja samo još jednu prepreku.

Aplikacije mogu pomoći

Različita su mišljenja u vezi sa aplikacijama za meditaciju, jer neki smatraju da su one gubljenje vremena, dok se drugi kunu da bez njih ne mogu. Najbolji savet je da isprobate i sami jednu ili više njih i vidite da li vam odgovaraju. U najgorem slučaju, potražićete neki drugi način da pomognete sebi u ostvarenju cilja.

I neuspeh je normalan

Možda nećete uvek moći dovoljno da se koncentrišete na meditaciju ili da dovoljno opustite mišiće, ali to je sve u redu. Svakome se može desiti i najbitnije je da vas to ne odvrati od celog procesa i da nastavite da se trudite. Kao i svaka druga vrsta vežbe, i ova mora da se ponavlja dok se ne usavrši.

Izvor naslovne fotografije - parents.fr Koliko su mačke opasne po trudnice? Cardio Kutija_Bela Ecomer Cardio: Dodatak ishrani za jačanje imuniteta jordane-mathieu-1141213-unsplash Ne morate da se odreknete šećera da biste bili zdraviji DSC_2455 Kultura nege · ·