01 PreRead
U VAZDUHU · promo

Otpad – svakog dan slušamo o zagađenosti planete, viđamo otpad gde mu nije mesto ali deluje da je rešenja malo. Statistika nije ohrabrujuća, pojedinci i organizacije pokreću različite inicijative, a pojedine kompanije su ovaj problem shvatile veoma ozbiljno. Upravo je jedna od njih kompanija Coca-Cola, koja je u potpunosti svesna svoje odgovornosti u ovoj obasti i odlučna je da doprinese rešavanju problema otpada. Upravo zato je nedavno pokrenula globalnu inicijativu pod nazivom „Svet bez otpada”, a sve u cilju da doprinese umanjenju svog uticaja i dodatno zaštiti životnu sredinu.

Plan kompanije je da do 2030. godine uvede reciklažu limenki i boca u količinama u kojima proizvodi i plasira svoje proizvode. Bez obzira odakle dolazi, oni žele da svaka ambalaža ima više od jednog života.

Kako bi pomogla povećanju stope reciklaže, kroz svoju strategiju kompanija Coca-Cola širom panete planira da razvija 100 odsto reciklabilna pakovanja i koristi 50 odsto recikliranih materijala. Takođe, ovaj svetski inovator želi da pomogne prikupljanju i recikliranju boca i limenki i da partnerski pomogne čišćenju naše planete. A da bi uspeli da ostvare ove ambiciozne ciljeve, ljudi iz kompanije su svesni da je neophodno da sarađuju sa lokalnim zajednicama, nevladinim organizacijama, kolegama iz industrije i potrošačima kako bi recikliranje učinili lakšim i pristupačnijim za sve. Istovremeno, posvećeni su poboljšanju lokalnih sistema reciklaže. Svi planovi se odnose i na Srbiuju u kojoj je Coca-Cola sistem već pokrenuo brojne promene i sa partnerima započeo inicijative u ovoj oblasti: osnovali su sa partnerima SEKOPAK, nacionalnog operatera za prikupljanje ambalažnog otpada. U okviru kompanije je značajno podignut nivo reciklaže – reciklirano je 98,2 % stvorenog otpada, a učešće recikliranih materijala u proizvodnji iznosi 8,65%. Prvi su primenili Plant bottle flašicu koja sadrži do 30 odsto biorazgradivog materijala i umanjili su težinu pakovanja i time umanjili količinu plastike koja se odlaže.

U  ovoj kompaniji veruju da je svet bez otpada naša budućnost, već usvajaju ove navike u svom poslovanju, te uvode nove standarde u saradnju sa dobavljačima i kupcima.

Bilbord-bela-tehnika---5-x-2,40m,-1-prema-10 Dani bele tehnike u Gigatronu Usage prazan horizontalni Prolećna putovanja: Koja je vaša destinacija Huawei izlozba fotografije Mirko Tabasevic 519 Izložba fotografija nastalih Huawei P30 Pro pametnim telefonom nadmašila sva očekivanja BeFunky-collage Huawei priredio spektakularnu izložbu fotografija „Senke” · · ·