S19_CKU_CKJ_ADS_ratio_4x3_px_1080x810_010-cover
PULS GRADA · moda

Modni brend Calvin Klein je započeo novu #MyCalvins kampanju za svoj donji veš, a glavne uloge u njihovim reklamama imaju Kendal Džener, kanadska pop zvezda Šon Mendez, glumac Noa Sentineo, reper A$AP Rocky i model Ana Evers. Za fotografa je izabran Glen Lačford.

Kompanija očigledno ima za cilj da se fokusira na novu generaciju potrošača budući da je angažovala zvezde koje se najbolje snalaze u današnjoj eri društvenih mreža. Na objavljenim reklamnim posterima za brend, svaka od pobrojanih poznatih ličnosti pozira u CK donjem vešu i drugoj odeći u nekoj od prostorija jednog tipičnog američkog doma. Sve izgleda prilično opušteno, a mi imamo utisak kao da se nalazimo na istoj lokaciji sa fotografisanim modelima.

Iz kompanije Calvin Klein poručuju da je koncept ove kampanje „odrastanje“ sa fokusom na „radoznalost, duh buntovništva, druženje i istraživanje seksualnosti“. To se jasno primećuje u prvom reklamnom spotu za kampanju koji možete pogledati u nastavku.

Osim na Youtube-u, nova lica brenda Calvin Klein ćete imati priliku da vidite i na bilbordima, u štampanim medijima, na veb-sajtovima, a verovatno najviše na društvenim mrežama kao što su Facebook, Instagram i TikTok. U našoj galeriji možete pogledati neke od do sada objavljenih slika ove kampanje. Reakcije javnosti su za sada više nego pozitivne, posebno kada su pitanju fotografije na kojima se nalazi novi idol mladih, pevač Džon Mendez.

Šon MendezOtvori galeriju

models-holding-cropped Otkrivamo kako su izgledali počeci poznatih supermodela BeFunky-collage Modni trendovi za proleće: Povratak klasici cover Modna katastrofa: Najgore haljine sa dodele Oskara page-cover Ulična moda Tokija: Japanci to rade malo drugačije · · ·